Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BESTCAN
3
1
VS
(20:17, 20:16, 16:20, 20:18)
ALLIANZ
Raport meczowy
14/36 ATAK 35/99
2.5 BLOK 3
2/54 SERWIS 3/72
57.5 BŁ. PRZECIWNIKA 30
76 SUMA 71

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


PKT 13.5 SR 4 PKT/SR 3.38
ATAK 11 BLOK 0.5 SERWIS 2

ATAK%

45.83

SERWIS%

8.33
ATAK

Łukasz Grotowski

ALLIANZ


ATAK 7 SR 4
ATAK/SR 1.75 ∑A 14

ATAK%

50
SERWIS

Krystian Sulima

ALLIANZ


SERWIS 1/9 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

11.11

WYD%

11.11

SKUT%

11.11
BLOK

Krzysztof Panek

BESTCAN


BLOK 2 B1 0
SR 4 B2 4
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Krzysztof Sworst

ALLIANZ


∑P 21 SR 4
∑P/SR 5.25

DOKŁ%

76.19

PERF%

38.1

WYD%

66.67

SKUT%

76.19
OBRONA

Krzysztof Sworst

ALLIANZ


OBRONA 13 SR 4
OBRONA/SR 3.25 ∑O 18
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Denis Ilkiewicz 13.5 4 11 3 4 0 6 0 1 2 2 14 6 2 2 1 1 0 67 33 11 4
Krzysztof Panek 5 4 3 2 3 0 2 0 4 0 0 11 2 1 3 5 0 0 44 11 5 1
Anastazja Łatszewa 0 4 0 1 0 0 1 0 0 0 0 16 1 2 5 2 1 1 64 18 3 1
ALLIANZ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Grzegorz Podenas 13 4 13 5 10 1 5 0 0 0 0 6 5 1 4 8 0 1 36 7 4 2
Krzysztof Sworst 13 4 11 3 10 4 1 1 0 1 1 6 4 8 8 3 2 0 76 38 13 5
Łukasz Grotowski 9 4 7 2 2 0 3 2 0 0 0 7 1 0 3 4 1 0 38 0 4 3
Krystian Sulima 5 4 4 2 7 1 1 0 0 1 0 8 0 5 2 5 1 1 50 36 8 1
Franciszek Malinowski 1 4 0 0 3 0 3 0 0 1 1 17 1 0 1 3 0 1 20 0 3 0
Marta Podenas 0 4 0 0 1 0 0 0 0 0 1 8 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)