Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(21:20, 20:14, 21:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
30/58 ATAK 22/54
5 BLOK 1
4/60 SERWIS 2/27
23 BŁ. PRZECIWNIKA 29
62 SUMA 54

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

31.25

SERWIS%

14.29
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 9

ATAK%

66.67
SERWIS

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/13 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

15.38

WYD%

15.38

SKUT%

15.38
BLOK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


BLOK 2 B1 1
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Marcin Stempień

WARSFOLL


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

64.29

PERF%

35.71

WYD%

50

SKUT%

64.29
OBRONA

Marcin Stempień

WARSFOLL


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kuba Korpak 11 3 8 1 3 2 0 1 2 1 3 4 2 1 0 1 0 0 50 50 0 0
Maciej Tworek 10 3 8 0 10 1 1 1 2 0 0 7 2 2 2 5 1 1 36 18 3 5
Paweł Boratowski 8.5 3 6 0 2 0 1 0 1 2 0 11 0 2 1 2 3 4 25 17 4 1
Piotr Boniecki 4.5 3 4 1 2 0 1 0 1 0 0 8 1 1 4 2 1 1 56 11 4 1
Dariusz Sierpiński 4 3 4 1 1 0 1 0 0 0 1 6 1 1 1 3 3 2 20 10 2 0
Monika Tworek 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 9 1 0 0 0 0 0 0 0 2 1
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Stempień 13 3 10 5 9 4 4 1 0 2 1 6 5 5 4 3 0 2 64 36 4 0
Piotr Iwańczyk 12 3 12 1 5 1 3 0 0 0 4 6 3 2 8 10 2 1 43 9 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)