Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BESTCAN
3
2
VS
(18:20, 20:8, 17:20, 20:15, 15:12)
PANATTONI
Raport meczowy
31/63 ATAK 19/46
5.5 BLOK 3.5
8/79 SERWIS 6/55
45.5 BŁ. PRZECIWNIKA 46.5
90 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Krzak

PANATTONI


PKT 18 SR 5 PKT/SR 3.6
ATAK 14 BLOK 2 SERWIS 2

ATAK%

53.85

SERWIS%

16.67
ATAK

Piotr Krzak

PANATTONI


ATAK 14 SR 5
ATAK/SR 2.8 ∑A 26

ATAK%

53.85
SERWIS

Piotr Rząca

BESTCAN


SERWIS 3/17 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

23.53

WYD%

5.88

SKUT%

17.65
BLOK

Krzysztof Panek

BESTCAN


BLOK 2.5 B1 1
SR 5 B2 3
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Piotr Krzak

PANATTONI


∑P 6 SR 5
∑P/SR 1.2

DOKŁ%

83.33

PERF%

16.67

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Jakub Trzciński

BESTCAN


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 6
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Trzciński 15.5 5 12 3 4 2 3 1 1 2 2 12 2 4 1 1 0 1 71 57 6 0
Piotr Rząca 11 5 7 2 2 0 2 0 2 3 1 11 2 5 2 2 0 1 70 50 6 2
Denis Ilkiewicz 10.5 5 8 2 1 2 5 0 1 2 1 10 1 2 1 7 2 1 23 15 2 1
Krzysztof Panek 5.5 5 2 1 3 0 0 1 3 1 0 14 0 2 2 3 1 1 44 22 4 1
Anastazja Łatszewa 2 5 2 0 0 0 0 0 0 0 0 12 2 5 6 4 0 1 69 31 1 1
Marek Zaręba 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 18 5 14 1 4 1 6 2 0 2 3 6 1 1 4 1 0 0 83 17 4 2
Jarek Malczyk 7 5 5 2 8 1 2 1 0 1 0 10 1 2 7 8 2 0 47 11 2 1
Marta Sieklucka 2 5 0 0 0 0 0 0 0 2 0 10 1 3 3 4 1 2 46 23 4 1
Aneta Krysiak 1.5 5 0 0 2 0 0 0 1 1 1 15 1 2 4 4 1 2 46 15 1 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)