Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:16, 20:12, 20:11)
PANATTONI
Raport meczowy
23/45 ATAK 12/19
2 BLOK 0
11/58 SERWIS 1/28
24 BŁ. PRZECIWNIKA 26
60 SUMA 39

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Krzak

PANATTONI


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

64.29

SERWIS%

14.29
ATAK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 10

ATAK%

70
SERWIS

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


SERWIS 4/15 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

46.67

WYD%

13.33

SKUT%

26.67
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 1 B1 0
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

83.33

PERF%

33.33

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dariusz Sierpiński 10 3 7 2 1 0 0 0 2 2 0 6 1 2 3 1 0 0 83 33 0 1
Maciej Tworek 7.5 3 6 3 2 0 3 0 1 1 3 2 3 2 0 1 0 0 67 67 0 0
Paweł Boratowski 7 3 3 1 0 1 0 0 0 4 3 6 2 1 1 0 2 0 50 25 3 0
Piotr Boniecki 4.5 3 3 2 2 0 2 0 1 1 0 3 1 1 2 2 0 2 43 14 0 1
Jarek Bączek 4 3 4 1 0 0 2 0 0 0 0 2 2 5 2 2 1 0 70 50 3 0
Monika Tworek 3 3 0 0 0 0 0 0 0 3 0 11 2 0 0 0 0 0 0 0 1 1
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 10 3 9 2 0 2 1 0 0 1 0 4 2 1 2 3 0 3 33 11 1 3
Adam Kwiecień 3 3 3 1 0 0 1 0 0 0 1 8 0 0 1 8 2 2 8 0 1 1
Aneta Krysiak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 1 1 1 2 0 2 33 17 0 0
Marta Sieklucka 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 2 0 1 3 1 2 14 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)