Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
0
3
VS
(13:20, 18:20, 16:20)
BOŚ Green Team
Raport meczowy
13/39 ATAK 17/39
2 BLOK 0
4/32 SERWIS 2/42
28 BŁ. PRZECIWNIKA 41
47 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Rząca

BESTCAN


PKT 9.5 SR 3 PKT/SR 3.17
ATAK 8 BLOK 0.5 SERWIS 1

ATAK%

40

SERWIS%

14.29
ATAK

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 14

ATAK%

57.14
SERWIS

Marek Zaręba

BESTCAN


SERWIS 2/9 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

44.44

WYD%

22.22

SKUT%

22.22
BLOK

Marek Zaręba

BESTCAN


BLOK 0.5 B1 0
SR 2 B2 1
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Piotr Rząca

BESTCAN


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

100

PERF%

50

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Jakub Joszt

BOŚ Green Team


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 5
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Rząca 9.5 3 8 2 4 0 6 0 1 1 0 4 2 3 3 0 0 0 100 50 1 1
Jakub Trzciński 6.5 3 5 3 2 1 3 0 1 1 0 5 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Marek Zaręba 2.5 2 0 0 4 0 0 0 1 2 2 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Krzysztof Panek 0.5 3 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 1 6 6 3 0 2 71 35 1 0
Anastazja Łatszewa 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 6 0 1 3 5 1 2 33 8 2 0
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Kulas 9 3 7 3 5 0 3 0 0 2 0 8 2 3 3 3 1 0 60 30 1 2
Wojtek Płochocki 8 3 8 2 3 1 0 0 0 0 0 8 2 4 5 2 0 2 69 31 3 0
Jakub Joszt 2 3 2 1 4 0 0 0 0 0 0 7 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1
Kamila Bobke 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 10 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)