Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:14, 20:18, 20:13)
ALLIANZ
Raport meczowy
30/53 ATAK 16/50
3 BLOK 3
5/58 SERWIS 10/47
22 BŁ. PRZECIWNIKA 16
60 SUMA 45

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Krzysztof Sworst

ALLIANZ


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 4 BLOK 0 SERWIS 7

ATAK%

22.22

SERWIS%

43.75
ATAK

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 10

ATAK%

70
SERWIS

Krzysztof Sworst

ALLIANZ


SERWIS 7/16 SR 3
SERWIS/SR 2.33

TR%

50

WYD%

31.25

SKUT%

43.75
BLOK

Damian Jończyk

ALLIANZ


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

66.67

PERF%

50

WYD%

33.33

SKUT%

66.67
OBRONA

Monika Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarek Bączek 9.5 3 7 3 1 2 1 1 1 1 0 3 2 2 2 2 1 3 40 20 0 0
Marcin Chmielewski 9 3 7 1 2 1 0 0 0 2 1 8 2 4 1 2 0 3 50 40 3 0
Piotr Boniecki 8 3 7 2 0 0 1 1 0 0 1 5 2 3 1 0 1 1 67 50 2 0
Kuba Korpak 6 3 5 0 2 0 3 0 0 1 4 7 0 1 0 1 0 1 33 33 0 0
Paweł Boratowski 4.5 3 3 0 4 0 0 0 1 1 2 10 1 1 1 3 1 2 25 13 1 0
Monika Tworek 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 3 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0
ALLIANZ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Sworst 11 3 4 2 6 1 5 0 0 7 1 6 2 4 2 5 1 2 43 29 0 1
Grzegorz Podenas 9 3 6 2 7 1 1 0 0 3 0 5 2 1 4 3 2 0 50 10 2 1
Damian Jończyk 8 3 5 0 5 1 1 3 0 0 2 3 3 0 0 7 2 3 0 0 1 1
Franciszek Malinowski 1 3 1 0 0 0 1 0 0 0 0 5 2 2 3 5 3 0 38 15 0 0
Marta Podenas 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 5 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)