Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
0
3
VS
(8:20, 12:20, 17:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
14/41 ATAK 31/56
2 BLOK 9
1/29 SERWIS 8/56
20 BŁ. PRZECIWNIKA 12
37 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 15.5 SR 3 PKT/SR 5.17
ATAK 11 BLOK 2.5 SERWIS 2

ATAK%

78.57

SERWIS%

22.22
ATAK

Marcin Stempień

WARSFOLL


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 14

ATAK%

78.57
SERWIS

Jan Żaczek

WARSFOLL


SERWIS 2/5 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

40

WYD%

-20

SKUT%

40
BLOK

Jan Żaczek

WARSFOLL


BLOK 3 B1 2
SR 3 B2 2
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

69.23

PERF%

38.46

WYD%

69.23

SKUT%

69.23
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Rząca 7 3 6 1 6 2 2 1 0 0 0 2 1 2 2 2 0 2 50 25 2 1
Jakub Trzciński 7 3 6 0 3 1 0 0 0 1 0 4 1 2 5 4 0 0 64 18 2 1
Denis Ilkiewicz 2 3 1 1 3 5 3 1 0 0 0 4 2 0 1 4 1 1 14 0 0 2
Marek Zaręba 1 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Krzysztof Panek 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0
Anastazja Łatszewa 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 1 2 0 1 1 60 20 0 2
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Stempień 15.5 3 11 2 0 0 1 2 1 2 1 2 4 2 1 1 1 1 50 33 1 0
Adam Pempiak 13.5 3 12 3 3 0 1 1 1 0 1 6 1 5 4 4 0 0 69 38 4 0
Jan Żaczek 12 3 7 2 3 0 1 2 2 2 0 0 3 7 1 3 1 0 67 58 5 0
Piotr Iwańczyk 3.5 3 1 1 2 1 0 0 1 2 0 5 2 1 1 1 0 0 67 33 0 0
Rafał Winiewski 2.5 2 0 1 2 1 1 1 1 1 0 6 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Magda Falkowska 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 12 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Mateusz Stecz 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)