Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o I miejsce

PROJEKT TEAM
1
3
VS
(21:20, 8:20, 15:20, 15:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
23/58 ATAK 41/74
9 BLOK 4
3/60 SERWIS 12/66
24 BŁ. PRZECIWNIKA 23
59 SUMA 80

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 13.5 SR 3 PKT/SR 4.5
ATAK 9 BLOK 2.5 SERWIS 2

ATAK%

64.29

SERWIS%

25
ATAK

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


ATAK 9 SR 4
ATAK/SR 2.25 ∑A 11

ATAK%

81.82
SERWIS

Mateusz Stecz

WARSFOLL


SERWIS 4/11 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

36.36

WYD%

9.09

SKUT%

36.36
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 4.5 B1 4
SR 3 B2 1
BLOK/SR 1.5
PRZYJĘCIE

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

83.33

PERF%

50

WYD%

66.67

SKUT%

83.33
OBRONA

Adam Pempiak

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarek Bączek 10 4 9 0 2 0 0 0 2 0 0 9 0 5 3 3 3 1 53 33 0 1
Paweł Boratowski 7.5 4 4 1 2 2 0 1 1 2 0 6 1 4 4 3 3 1 53 27 0 0
Dariusz Sierpiński 7.5 3 3 1 4 0 1 4 1 0 0 8 0 1 2 4 0 3 30 10 0 1
Maciej Tworek 6 3 3 2 3 2 1 2 0 1 0 4 3 2 1 1 1 5 30 20 1 0
Piotr Boniecki 3 3 3 0 4 1 3 0 0 0 0 6 1 2 0 3 0 2 29 29 1 1
Kuba Korpak 1 3 1 0 3 0 0 0 0 0 0 7 1 3 2 0 0 1 83 50 3 2
Monika Tworek 0 4 0 0 3 0 0 0 0 0 0 9 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Stecz 16 4 11 2 2 4 2 1 0 4 0 4 3 2 1 2 0 1 50 33 2 1
Adam Pempiak 13.5 3 9 1 2 1 1 2 1 2 1 4 1 3 4 2 0 0 78 33 5 0
Marcin Stempień 12.5 4 12 5 3 0 1 0 1 0 3 10 2 4 5 4 0 2 60 27 2 0
Jan Żaczek 12 3 9 3 1 2 2 0 0 3 1 4 4 4 3 4 0 0 64 36 2 2
Ela Dzioba 2 4 0 0 0 1 0 0 0 2 0 9 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Piotr Iwańczyk 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 5 1 1 1 3 0 0 40 20 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)