Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o III miejsce

BOŚ Green Team
1
3
VS
(9:20, 20:18, 13:20, 16:20)
BESTCAN
Raport meczowy
27/81 ATAK 34/72
0 BLOK 5
10/59 SERWIS 14/77
21 BŁ. PRZECIWNIKA 25
58 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Trzciński

BESTCAN


PKT 19.5 SR 4 PKT/SR 4.88
ATAK 14 BLOK 1.5 SERWIS 4

ATAK%

63.64

SERWIS%

26.67
ATAK

Jakub Trzciński

BESTCAN


ATAK 14 SR 4
ATAK/SR 3.5 ∑A 22

ATAK%

63.64
SERWIS

Krzysztof Panek

BESTCAN


SERWIS 3/10 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

40

WYD%

30

SKUT%

30
BLOK

Krzysztof Panek

BESTCAN


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Kamila Bobke

BOŚ Green Team


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

71.43

PERF%

28.57

WYD%

42.86

SKUT%

71.43
OBRONA

Krzysztof Panek

BESTCAN


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 6
Statystyki
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojtek Płochocki 15 4 12 7 8 2 3 0 0 3 1 5 4 0 3 5 0 5 23 0 2 3
Łukasz Kulas 13 4 11 4 13 0 2 0 0 2 0 4 4 2 7 6 4 4 39 9 1 1
Kamila Bobke 6 4 2 1 0 0 0 0 0 4 1 5 4 2 3 0 0 2 71 29 1 0
Radosław Bosek 3 4 2 2 5 3 2 0 0 1 2 11 0 3 6 11 2 3 36 12 1 0
Elżbieta Dalkiewicz 0 4 0 0 2 0 0 0 0 0 0 8 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Trzciński 19.5 4 14 1 5 0 2 1 1 4 2 7 2 0 1 3 1 1 17 0 2 1
Denis Ilkiewicz 14 4 10 2 3 0 2 0 0 4 2 11 4 2 5 4 2 3 44 13 2 2
Marek Zaręba 7 4 6 2 7 0 2 0 0 1 0 13 1 0 1 2 1 2 17 0 1 3
Krzysztof Panek 7 4 2 3 5 0 1 2 0 3 1 6 0 4 1 1 0 1 71 57 3 3
Kuba Chalimoniuk 5.5 4 2 0 0 0 0 1 1 2 1 7 1 1 0 0 0 0 100 100 2 1
Anastazja Łatszewa 0 4 0 1 2 0 0 0 0 0 0 4 1 1 3 4 0 3 36 9 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)