Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o V miejsce

ALLIANZ
1
3
VS
(14:20, 20:21, 20:13, 17:20)
PANATTONI
Raport meczowy
34/90 ATAK 30/79
4 BLOK 2
9/72 SERWIS 5/74
24 BŁ. PRZECIWNIKA 37
71 SUMA 74

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Krzak

PANATTONI


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 19 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

51.35

SERWIS%

0
ATAK

Łukasz Grotowski

ALLIANZ


ATAK 7 SR 4
ATAK/SR 1.75 ∑A 13

ATAK%

53.85
SERWIS

Krzysztof Sworst

ALLIANZ


SERWIS 5/22 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

40.91

WYD%

4.55

SKUT%

22.73
BLOK

Łukasz Grotowski

ALLIANZ


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Krzysztof Sworst

ALLIANZ


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

73.33

PERF%

20

WYD%

66.67

SKUT%

73.33
OBRONA

Piotr Krzak

PANATTONI


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 11
Statystyki
ALLIANZ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Grzegorz Podenas 15 4 13 5 6 2 4 1 0 1 1 2 3 0 4 7 4 1 25 0 5 2
Krzysztof Sworst 14 4 9 3 10 0 4 0 0 5 4 9 4 3 8 3 0 1 73 20 5 1
Łukasz Grotowski 10 4 7 1 2 0 3 3 0 0 0 3 4 2 4 6 3 0 40 13 2 2
Patryk Dorosz 4 4 4 1 5 0 2 0 0 0 1 9 1 3 0 6 3 1 23 23 5 1
Franciszek Malinowski 3 4 1 0 5 0 3 0 0 2 0 7 4 0 1 4 3 2 10 0 0 0
Marta Podenas 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 1 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 2
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 21 4 19 5 8 0 5 2 0 0 3 6 3 3 3 4 2 4 38 19 6 5
Jarek Malczyk 10 4 10 4 13 3 8 0 0 0 2 14 1 3 2 6 2 3 31 19 3 0
Marta Sieklucka 4 4 0 0 1 0 0 0 0 4 6 12 2 3 4 4 2 2 47 20 5 2
Aneta Krysiak 2 4 1 0 1 1 0 0 0 1 2 18 0 1 1 4 1 0 29 14 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)