Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PANATTONI
3
2
VS
(20:16, 20:15, 14:20, 18:20, 17:15)
STEPSTONE
Raport meczowy
35/102 ATAK 34/97
4 BLOK 8
8/88 SERWIS 13/88
42 BŁ. PRZECIWNIKA 31
89 SUMA 86

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Krzak

PANATTONI


PKT 25 SR 5 PKT/SR 5
ATAK 18 BLOK 1 SERWIS 6

ATAK%

40

SERWIS%

25
ATAK

Michał Sarnecki

STEPSTONE


ATAK 11 SR 5
ATAK/SR 2.2 ∑A 24

ATAK%

45.83
SERWIS

Piotr Krzak

PANATTONI


SERWIS 6/24 SR 5
SERWIS/SR 1.2

TR%

41.67

WYD%

4.17

SKUT%

25
BLOK

Adrian Wieczorek

STEPSTONE


BLOK 4 B1 4
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.8
PRZYJĘCIE

Michał Sarnecki

STEPSTONE


∑P 11 SR 5
∑P/SR 2.2

DOKŁ%

54.55

PERF%

0

WYD%

45.45

SKUT%

54.55
OBRONA

Piotr Bartoszek

STEPSTONE


OBRONA 5 SR 5
OBRONA/SR 1 ∑O 6
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 25 5 18 2 14 5 6 1 0 6 4 9 5 2 2 6 2 1 31 15 2 4
Kornel Kania 11 5 8 2 7 0 3 3 0 0 4 5 2 2 0 4 3 1 20 20 2 1
Jarek Malczyk 10 5 9 5 11 3 4 0 0 1 0 13 1 4 2 11 1 1 32 21 1 1
Marta Sieklucka 1 5 0 0 1 0 0 0 0 1 2 16 2 1 6 6 1 2 44 6 4 0
Aneta Krysiak 0 5 0 0 2 0 2 0 0 0 2 14 1 1 1 5 3 8 11 6 0 4
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Sarnecki 15 5 11 1 4 3 5 2 0 2 1 10 1 0 6 4 1 0 55 0 4 4
Adrian Wieczorek 14 5 7 3 7 1 2 4 0 3 3 5 2 1 3 8 3 0 27 7 5 2
Piotr Bartoszek 13 5 11 5 7 0 7 2 0 0 0 6 2 3 5 6 2 2 44 17 5 1
Tomek Hałasa 9 5 4 2 4 0 2 0 0 5 4 16 3 1 1 7 2 3 14 7 3 0
Aleksandra Zmuda 4 5 1 1 4 0 1 0 0 3 2 6 1 2 1 5 2 2 25 17 2 0
Klaudia Sochocka 0 5 0 0 3 0 1 0 0 0 0 11 2 0 1 4 1 1 14 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)