Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BOŚ Green Team
3
1
VS
(20:15, 21:19, 10:20, 20:14)
INGRAM TEAM
Raport meczowy
17/55 ATAK 25/80
6 BLOK 6
8/58 SERWIS 6/69
40 BŁ. PRZECIWNIKA 31
71 SUMA 68

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


PKT 18 SR 4 PKT/SR 4.5
ATAK 9 BLOK 5 SERWIS 4

ATAK%

45

SERWIS%

28.57
ATAK

Marcin Bobel

INGRAM TEAM


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 22

ATAK%

54.55
SERWIS

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


SERWIS 4/14 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

42.86

WYD%

7.14

SKUT%

28.57
BLOK

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


BLOK 5 B1 5
SR 4 B2 0
BLOK/SR 1.25
PRZYJĘCIE

Radosław Bosek

BOŚ Green Team


∑P 8 SR 4
∑P/SR 2

DOKŁ%

62.5

PERF%

0

WYD%

50

SKUT%

62.5
OBRONA

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 6
Statystyki
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Kulas 18 4 9 3 5 2 1 5 0 4 2 5 3 1 5 7 2 0 40 7 6 0
Wojtek Płochocki 6 4 4 1 3 0 3 0 0 2 2 13 1 0 2 2 0 0 50 0 1 0
Radosław Bosek 5 4 4 5 8 3 4 0 0 1 1 7 2 0 5 2 0 1 63 0 3 3
Grzegorz Netczuk 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 2 1 0 2 2 0 3 29 0 1 1
Jerzy Tokłowicz 1 3 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0 8 3 2 0 62 0 2 0
Elżbieta Dalkiewicz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 3 0 0 0 0 2 0 0 1 2
INGRAM TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Bobel 14 4 12 3 2 4 1 1 2 0 1 8 1 0 3 3 3 1 30 0 1 0
Łukasz Bielecki 11 4 8 2 3 1 4 1 0 2 0 13 2 1 8 4 1 1 60 7 6 0
Agnieszka Dzikoń 5.5 4 3 3 5 3 2 0 1 2 3 6 3 0 2 4 1 2 22 0 3 0
Hubert Zach 3 4 1 0 1 0 1 0 2 1 0 10 4 0 0 0 0 0 0 0 5 1
Kamil Rytel 3 4 1 2 6 3 4 1 0 1 1 6 1 1 1 10 1 2 13 7 2 0
Adam Bala 0.5 4 0 2 3 0 0 0 1 0 0 3 1 0 1 4 1 3 11 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)