Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PANATTONI
0
3
VS
(14:20, 9:20, 14:20)
INGRAM TEAM
Raport meczowy
22/62 ATAK 29/53
1 BLOK 3
3/39 SERWIS 6/58
11 BŁ. PRZECIWNIKA 22
37 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Kwiecień

PANATTONI


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

36.67

SERWIS%

0
ATAK

Artur Sobecki

INGRAM TEAM


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 12

ATAK%

75
SERWIS

Agnieszka Dzikoń

INGRAM TEAM


SERWIS 3/12 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

66.67

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Kamil Rytel

INGRAM TEAM


BLOK 0.5 B1 0
SR 1 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Piotr Krzak

PANATTONI


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

100

PERF%

50

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Jarek Malczyk

PANATTONI


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 5
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Kwiecień 11 3 11 7 7 3 2 0 0 0 3 8 0 5 5 3 2 1 63 31 1 3
Piotr Krzak 10 3 9 1 2 0 5 0 0 1 0 1 4 5 5 0 0 0 100 50 1 0
Jarek Malczyk 4 3 2 4 5 0 4 1 0 1 0 3 1 3 1 5 0 1 40 30 4 1
Aneta Krysiak 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 8 1 2 0 1 2 0 40 40 1 0
Marta Sieklucka 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 5 1 2 1 5 0 1 33 22 2 0
INGRAM TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Artur Sobecki 11 3 9 1 1 1 0 0 2 1 1 6 1 3 0 0 0 0 100 100 1 0
Łukasz Bielecki 9 3 8 2 3 0 0 0 0 1 4 9 1 7 4 2 0 0 85 54 0 1
Agnieszka Dzikoń 7 3 4 2 1 0 1 0 0 3 5 4 0 1 0 0 0 0 100 100 0 1
Marcin Bobel 5.5 3 5 1 4 0 1 0 1 0 1 4 1 1 1 0 0 0 100 50 0 1
Hubert Zach 3.5 3 2 0 0 0 0 0 1 1 2 7 1 0 0 0 0 0 0 0 2 5
Kamil Rytel 1.5 1 1 2 2 0 0 0 1 0 1 0 1 1 0 0 0 1 50 50 0 0
Adam Bala 0.5 2 0 1 1 0 0 0 1 0 1 2 0 2 5 2 0 0 78 22 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)