Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKP INTERCITY
3
1
VS
(15:20, 20:10, 20:16, 20:16)
STEPSTONE
Raport meczowy
36/97 ATAK 24/81
2 BLOK 5
8/74 SERWIS 3/63
29 BŁ. PRZECIWNIKA 30
75 SUMA 62

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Krzysztof Pikuła

PKP INTERCITY


PKT 7 SR 2 PKT/SR 3.5
ATAK 6 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

16.67
ATAK

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 22

ATAK%

54.55
SERWIS

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


SERWIS 2/9 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

22.22
BLOK

Michał Sarnecki

STEPSTONE


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Klaudia Sochocka

STEPSTONE


∑P 5 SR 4
∑P/SR 1.25

DOKŁ%

60

PERF%

0

WYD%

20

SKUT%

60
OBRONA

Maciej Ograbek

PKP INTERCITY


OBRONA 2 SR 2
OBRONA/SR 1 ∑O 2
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Rzędzicki 13 4 12 2 6 1 1 0 0 1 1 4 2 2 2 6 0 1 36 18 4 1
Cezary Kopeć 10.5 4 8 2 5 0 3 0 1 2 1 4 2 1 3 7 0 1 33 8 0 2
Krzysztof Pikuła 7 2 6 0 2 2 2 0 0 1 0 4 1 1 0 1 1 1 25 25 0 0
Andrzej Zubrzycki 7 4 6 4 4 1 2 1 0 0 1 14 1 2 3 4 2 0 45 18 1 0
Kinga Silska 5.5 4 3 2 11 0 2 0 1 2 3 13 0 0 1 4 0 0 20 0 1 0
Bartek Pietrzyk 2 4 0 0 2 0 1 0 0 2 2 6 3 1 2 2 0 0 60 20 2 1
Maciej Ograbek 1 2 1 0 1 1 4 0 0 0 1 3 0 1 1 3 0 0 40 20 2 0
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Sarnecki 13 4 11 5 5 0 4 2 0 0 0 7 0 2 2 2 1 1 50 25 1 1
Maksymilian Krysa 10 4 8 1 4 0 6 1 0 1 0 10 1 3 3 8 0 1 40 20 1 3
Tomek Hałasa 6 4 5 3 15 2 1 0 0 1 1 4 1 0 0 2 2 0 0 0 2 1
Marcin Jucha 3 4 0 0 3 0 2 2 0 1 2 18 1 3 7 8 2 5 40 12 4 1
Klaudia Sochocka 0 4 0 0 1 0 1 0 0 0 0 5 2 0 3 0 2 0 60 0 2 1
Aleksandra Zmuda 0 4 0 0 2 0 2 0 0 0 0 4 4 0 2 3 2 1 25 0 3 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)