Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

JONES LANG LASALLE
3
0
VS
(20:8, 20:15, 20:11)
INGRAM TEAM
Raport meczowy
18/44 ATAK 13/54
3 BLOK 1
6/58 SERWIS 5/36
33 BŁ. PRZECIWNIKA 15
60 SUMA 34

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


PKT 8.5 SR 3 PKT/SR 2.83
ATAK 4 BLOK 0.5 SERWIS 4

ATAK%

40

SERWIS%

28.57
ATAK

Piotr Wołodźko

JONES LANG LASALLE


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Marcin Bobel

INGRAM TEAM


SERWIS 2/6 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

33.33

WYD%

-16.67

SKUT%

33.33
BLOK

Piotr Wołodźko

JONES LANG LASALLE


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Łukasz Bielecki

INGRAM TEAM


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

58.33

PERF%

25

WYD%

25

SKUT%

58.33
OBRONA

Kamil Rytel

INGRAM TEAM


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Cuch 8.5 3 4 1 5 0 0 0 1 4 1 6 3 1 2 2 3 0 38 13 5 0
Piotr Wołodźko 6.5 3 5 0 2 0 0 1 1 0 1 3 1 0 0 0 1 1 0 0 3 0
Michał Karpiński 5 3 3 0 3 0 2 1 0 1 1 1 2 0 2 1 0 2 40 0 1 2
Karol Kruczkowski 4 3 4 2 2 0 2 0 0 0 3 8 0 1 1 0 0 0 100 50 0 2
Kuba Denus 3 3 2 1 4 1 1 0 0 1 3 7 1 1 0 1 1 0 33 33 2 0
Justyna Malarska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 8 2 0 1 0 1 2 25 0 2 0
INGRAM TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Bielecki 5 3 5 3 7 1 3 0 0 0 0 2 3 3 4 1 2 2 58 25 2 0
Marcin Bobel 4 3 2 0 4 1 4 0 0 2 0 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Artur Sobecki 4 3 3 2 4 0 6 1 0 0 0 3 1 0 4 1 1 2 50 0 0 0
Hubert Zach 3 3 0 0 0 0 0 0 0 3 4 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Agnieszka Dzikoń 3 3 3 0 2 0 1 0 0 0 1 2 1 0 6 3 2 1 50 0 4 0
Kamil Rytel 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0 6 3 1 5 1 56 38 6 0
Adam Bala 0 3 0 0 0 1 1 0 0 0 1 3 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)