Podsumowanie gry

Saska 80, Boisko C -

PROJEKT II
1
3
VS
(19:21, 16:20, 21:19, 16:20)
PANATTONI
Raport meczowy
32/85 ATAK 46/93
10 BLOK 0
6/73 SERWIS 4/79
24 BŁ. PRZECIWNIKA 30
72 SUMA 80

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Krzak

PANATTONI


PKT 30 SR 4 PKT/SR 7.5
ATAK 27 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

60

SERWIS%

17.65
ATAK

Piotr Krzak

PANATTONI


ATAK 27 SR 4
ATAK/SR 6.75 ∑A 45

ATAK%

60
SERWIS

Jarosław Sadowski

PROJEKT II


SERWIS 2/8 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

37.5

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Adrian Kowalski

PROJEKT II


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

80

PERF%

33.33

WYD%

73.33

SKUT%

80
OBRONA

Przemysław Pawłowski

PANATTONI


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 11
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Midura 16 4 14 3 8 0 2 1 2 0 0 5 3 4 3 6 1 0 50 29 1 2
Adrian Kowalski 11 4 7 3 8 0 6 3 0 1 0 8 3 0 2 3 0 0 40 0 2 1
Maciej Mendak 8.5 4 6 2 2 0 2 1 1 1 0 12 0 5 7 2 0 1 80 33 4 1
Wojciech Hofman 5 2 4 3 3 0 5 1 0 0 0 8 1 0 2 2 1 1 33 0 1 1
Michał Mendak 4.5 4 1 0 2 0 0 2 1 1 0 11 0 6 8 5 2 2 61 26 0 0
Jarosław Sadowski 2 2 0 0 1 0 1 0 0 2 1 5 0 0 2 0 0 0 100 0 2 0
Małgorzata Łęcka-Warchoł 1 4 0 0 0 0 2 0 0 1 0 8 2 0 1 3 2 0 17 0 0 0
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 30 4 27 4 4 5 5 0 0 3 3 10 1 2 4 2 0 2 60 20 2 1
Adam Kwiecień 11 4 11 3 4 4 4 0 0 0 0 19 0 4 9 3 0 1 76 24 2 2
Przemysław Pawłowski 8 4 8 1 6 1 3 0 0 0 1 13 0 5 5 12 0 1 43 22 7 4
Marta Sieklucka 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 2 11 5 1 2 1 1 0 60 20 1 0
Aneta Krysiak 0 4 0 0 3 0 0 0 0 0 0 8 2 1 2 4 0 2 33 11 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)