Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PANATTONI
0
3
VS
(15:20, 13:20, 17:20)
BOŚ Green Team
Raport meczowy
21/58 ATAK 25/48
3 BLOK 3
5/47 SERWIS 3/58
16 BŁ. PRZECIWNIKA 29
45 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

68.42

SERWIS%

13.33
ATAK

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 19

ATAK%

68.42
SERWIS

Witold Przychodzeń

PANATTONI


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

22.22

WYD%

11.11

SKUT%

22.22
BLOK

Piotr Sitkiewicz

BOŚ Green Team


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

100

PERF%

100

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 6
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 11 3 10 3 4 0 4 0 0 1 5 0 5 8 4 0 1 0 92 62 1 0
Marcin Chormański 6 3 4 2 5 3 5 1 0 1 1 5 1 3 1 3 1 0 50 38 3 2
Witold Przychodzeń 5.5 3 2 2 1 0 5 1 1 2 0 6 1 3 1 3 0 0 57 43 0 2
Adam Kwiecień 5.5 3 5 0 2 0 1 0 1 0 1 6 2 4 4 3 3 2 50 25 1 0
Marta Sieklucka 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 2 5 2 1 1 1 1 0 50 25 1 0
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Kulas 15 3 13 2 3 0 1 0 0 2 5 4 4 7 0 0 0 0 100 100 2 1
Piotr Sitkiewicz 8.5 3 6 3 2 1 0 2 1 0 2 5 1 4 1 0 0 0 100 80 1 0
Wojtek Płochocki 6 3 6 1 5 2 2 0 0 0 2 4 2 1 0 1 1 0 33 33 4 2
Elżbieta Dalkiewicz 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 11 0 0 1 0 0 1 50 0 0 0
Jerzy Tokłowicz 0.5 3 0 0 0 0 0 0 1 0 1 3 1 1 5 3 0 1 60 10 0 2
Grzegorz Netczuk 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 3 6 1 0 0 3 2 2 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)