Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

JONES LANG LASALLE
3
0
VS
(20:10, 20:12, 20:13)
PANATTONI
Raport meczowy
25/43 ATAK 14/46
7 BLOK 0
10/59 SERWIS 0/29
18 BŁ. PRZECIWNIKA 21
60 SUMA 35

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Wołodźko

JONES LANG LASALLE


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 8 BLOK 4 SERWIS 4

ATAK%

57.14

SERWIS%

36.36
ATAK

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Piotr Wołodźko

JONES LANG LASALLE


SERWIS 4/11 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

54.55

WYD%

9.09

SKUT%

36.36
BLOK

Piotr Wołodźko

JONES LANG LASALLE


BLOK 4 B1 3
SR 3 B2 2
BLOK/SR 1.33
PRZYJĘCIE

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

40

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Piotr Krzak

PANATTONI


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 5
Statystyki
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Wołodźko 16 3 8 3 1 0 2 3 2 4 2 2 3 1 0 3 0 0 25 25 1 1
Maciej Cuch 8.5 3 5 1 2 0 0 2 1 1 4 3 2 2 2 0 0 1 80 40 1 0
Michał Karpiński 7.5 3 5 1 2 0 1 0 1 2 6 8 2 1 0 3 0 1 20 20 1 2
Kuba Denus 7 3 6 2 2 0 1 0 0 1 3 3 2 4 3 1 1 0 78 44 1 0
Justyna Malarska 3 3 1 0 0 0 0 0 0 2 0 4 1 0 2 2 0 0 50 0 0 1
Edyta Stromidło 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 7 3 7 5 2 3 2 0 0 0 2 4 1 3 0 2 2 0 43 43 2 3
Adam Kwiecień 4 3 4 4 4 3 3 0 0 0 2 3 1 5 6 3 0 1 73 33 1 1
Witold Przychodzeń 3 3 3 0 4 1 1 0 0 0 1 3 1 1 2 2 1 3 33 11 1 0
Aneta Krysiak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 5 1 0 2 1 1 2 33 0 0 1
Marta Sieklucka 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 2 0 1 3 3 0 0 57 14 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)