Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

JONES LANG LASALLE
3
0
VS
(20:15, 20:15, 20:15)
PROJEKT II
Raport meczowy
29/69 ATAK 22/59
1 BLOK 0
3/59 SERWIS 3/46
27 BŁ. PRZECIWNIKA 20
60 SUMA 45

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Mendak

PROJEKT II


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

44

SERWIS%

25
ATAK

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 15

ATAK%

53.33
SERWIS

Maciej Mendak

PROJEKT II


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

50

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Wojciech Hofman

PROJEKT II


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

66.67

PERF%

0

WYD%

58.33

SKUT%

66.67
OBRONA

Michał Mendak

PROJEKT II


OBRONA 13 SR 3
OBRONA/SR 4.33 ∑O 14
Statystyki
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Karpiński 13 3 13 1 15 0 0 0 0 0 1 7 0 0 0 3 2 0 0 0 1 0
Kuba Denus 8 3 8 1 4 0 2 0 0 0 3 4 0 1 5 4 1 1 50 8 8 1
Maciej Cuch 5 3 4 2 2 0 3 1 0 0 0 3 2 0 5 5 1 0 45 0 3 0
Tomasz Tylenda 4 3 2 0 8 0 2 0 0 2 2 18 1 0 0 3 1 0 0 0 4 0
Justyna Malarska 2 3 1 0 0 0 0 0 0 1 0 9 0 0 2 2 0 2 33 0 4 1
Zuzanna Wróblewska 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 6 0 0 0 2 0 0 0 0 1 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Mendak 13 3 11 1 8 0 5 0 0 2 2 4 0 0 5 3 2 0 50 0 2 1
Adrian Kowalski 7 3 6 3 4 0 3 0 0 1 1 9 1 0 6 3 0 1 60 0 3 0
Wojciech Hofman 5 3 5 0 6 1 1 0 0 0 0 9 1 0 8 3 0 1 67 0 5 0
Michał Mendak 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 1 6 1 1 5 9 3 1 32 5 13 1
Jarosław Sadowski 0 3 0 1 2 0 1 0 0 0 1 3 0 0 1 3 1 0 20 0 6 1
Małgorzata Łęcka-Warchoł 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)