Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

Wodociągi Warszawskie
3
1
VS
(20:9, 20:21, 20:14, 20:16)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
20/34 ATAK 34/93
1.5 BLOK 3
0/38 SERWIS 2/61
58.5 BŁ. PRZECIWNIKA 21
80 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Wołodźko

JONES LANG LASALLE


PKT 13.5 SR 4 PKT/SR 3.38
ATAK 12 BLOK 1.5 SERWIS 0

ATAK%

44.44

SERWIS%

0
ATAK

Grzegorz Marek

Wodociągi Warszawskie


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 19

ATAK%

63.16
SERWIS

Maksym Klimaszewski

JONES LANG LASALLE


SERWIS 1/12 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

16.67

WYD%

-16.67

SKUT%

8.33
BLOK

Piotr Wołodźko

JONES LANG LASALLE


BLOK 1.5 B1 1
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.38
PRZYJĘCIE

Piotr Sierzputowski

Wodociągi Warszawskie


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

71.43

PERF%

28.57

WYD%

71.43

SKUT%

71.43
OBRONA

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 7
Statystyki
Wodociągi Warszawskie
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Grzegorz Marek 13 4 12 1 4 1 1 1 0 0 2 9 1 4 1 4 1 1 45 36 4 1
Przemysław Babicz 7 4 7 1 5 0 1 0 0 0 0 6 2 3 2 4 0 1 50 30 0 1
Piotr Sierzputowski 1.5 4 1 0 0 0 0 0 1 0 3 13 2 2 3 2 0 0 71 29 5 4
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Wołodźko 13.5 4 12 7 5 1 2 1 1 0 2 3 3 5 5 5 0 0 67 33 0 0
Maksym Klimaszewski 12.5 4 11 2 8 0 3 0 1 1 1 7 3 6 2 3 1 0 67 50 1 1
Kuba Denus 7.5 4 6 4 4 2 3 0 1 1 7 5 1 6 3 2 0 2 69 46 0 0
Maciej Cuch 5.5 4 5 2 9 4 3 0 1 0 2 11 0 3 12 10 0 1 58 12 5 2
Edyta Stromidło 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 7 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Justyna Malarska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 1 0 1 1 1 1 25 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)