Podsumowanie gry

Saska 80, BOISKO B -

INGRAM TEAM
3
1
VS
(20:14, 19:21, 20:18, 20:8)
PROJEKT II
Raport meczowy
45/88 ATAK 21/68
7 BLOK 3
4/79 SERWIS 4/63
23 BŁ. PRZECIWNIKA 33
79 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kamil Rytel

INGRAM TEAM


PKT 13.5 SR 4 PKT/SR 3.38
ATAK 12 BLOK 1.5 SERWIS 0

ATAK%

63.16

SERWIS%

0
ATAK

Kamil Rytel

INGRAM TEAM


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 19

ATAK%

63.16
SERWIS

Hubert Zach

INGRAM TEAM


SERWIS 3/16 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

37.5

WYD%

6.25

SKUT%

18.75
BLOK

Maciej Mendak

PROJEKT II


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Kamil Rytel

INGRAM TEAM


∑P 10 SR 4
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

90

PERF%

0

WYD%

90

SKUT%

90
OBRONA

Adam Bala

INGRAM TEAM


OBRONA 3 SR 2
OBRONA/SR 1.5 ∑O 3
Statystyki
INGRAM TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kamil Rytel 13.5 4 12 0 5 0 2 1 1 0 0 5 1 0 9 1 0 0 90 0 2 0
Marcin Bobel 12 4 9 0 4 2 5 2 0 1 4 7 0 0 3 1 0 0 75 0 5 0
Arkadiusz Mróz 11 4 9 0 2 1 5 2 0 0 1 8 4 0 12 1 1 0 86 0 1 0
Artur Sobecki 8 3 7 1 2 0 2 1 0 0 1 5 1 0 5 2 1 1 56 0 4 0
Agnieszka Dzikoń 6 4 6 1 5 0 3 0 0 0 5 12 0 0 6 1 0 1 75 0 5 0
Hubert Zach 3 4 0 0 1 0 0 0 0 3 3 8 2 0 1 0 0 0 100 0 3 0
Adam Bala 2.5 2 2 0 1 0 1 0 1 0 2 5 1 0 3 2 1 2 38 0 3 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Kowalski 11 4 10 3 6 2 6 0 0 1 2 9 1 0 9 4 5 1 47 0 4 0
Maciej Mendak 8 4 6 1 8 3 6 2 0 0 2 7 1 0 6 1 3 1 55 0 1 0
Paweł Kotlarz 5.5 4 3 2 6 0 0 0 1 2 1 9 2 0 1 3 2 0 17 0 2 1
Michał Mendak 2.5 4 1 0 1 0 0 0 1 1 0 6 1 0 11 2 2 0 73 0 1 0
Jarosław Sadowski 1 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 9 2 0 5 4 4 1 36 0 0 0
Małgorzata Łęcka-Warchoł 0 4 0 0 2 0 1 0 0 0 0 6 1 0 0 0 1 1 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)