Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

PANATTONI
3
2
VS
(13:20, 20:11, 20:21, 20:11, 15:12)
CBRE
Raport meczowy
47/120 ATAK 38/106
7 BLOK 7
7/88 SERWIS 4/76
27 BŁ. PRZECIWNIKA 26
88 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Jasiński

CBRE


PKT 23.5 SR 5 PKT/SR 4.7
ATAK 20 BLOK 2.5 SERWIS 1

ATAK%

46.51

SERWIS%

7.14
ATAK

Piotr Krzak

PANATTONI


ATAK 18 SR 5
ATAK/SR 3.6 ∑A 37

ATAK%

48.65
SERWIS

Witold Przychodzeń

PANATTONI


SERWIS 2/18 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

16.67

WYD%

11.11

SKUT%

11.11
BLOK

Jarek Malczyk

PANATTONI


BLOK 2.5 B1 1
SR 5 B2 3
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Bartek Kapturski

CBRE


∑P 19 SR 5
∑P/SR 3.8

DOKŁ%

68.42

PERF%

36.84

WYD%

57.89

SKUT%

68.42
OBRONA

Michał Fitrzyk

CBRE


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 9
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Witold Przychodzeń 22.5 5 18 5 6 3 6 2 1 2 1 15 0 1 1 5 0 2 22 11 5 1
Piotr Krzak 20 5 18 4 7 2 6 0 0 2 3 16 2 3 2 1 2 0 63 38 3 1
Przemysław Pawłowski 10 5 7 7 11 2 3 0 2 2 3 14 2 5 8 9 0 0 59 23 3 4
Jarek Malczyk 6.5 5 3 3 3 0 1 1 3 1 0 13 1 3 6 4 1 2 56 19 7 6
Marta Sieklucka 2 5 1 2 1 0 1 1 0 0 0 10 1 6 2 4 0 0 67 50 6 0
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Jasiński 23.5 5 20 2 11 5 5 2 1 1 3 7 3 1 6 4 1 1 54 8 2 3
Bartek Kapturski 16 5 13 5 6 1 5 1 2 1 0 7 2 7 6 4 1 1 68 37 7 2
Mateusz Siara 3.5 5 2 1 5 0 3 0 1 1 0 9 0 6 5 8 2 2 48 26 4 3
Michał Fitrzyk 2.5 4 1 3 3 1 1 1 1 0 0 7 0 1 0 1 2 2 17 17 6 3
Maciej Kałwa 2.5 5 2 5 5 0 1 0 1 0 0 10 1 3 4 4 1 0 58 25 2 1
Joanna Mieloch 1 5 0 0 0 0 0 0 0 1 0 15 2 0 0 0 0 1 0 0 2 3
Damian Psut 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1 1 2 2 1 1 43 14 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)