Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BOŚ Green Team
2
3
VS
(20:16, 20:21, 20:18, 19:21, 11:15)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
40/100 ATAK 38/89
4 BLOK 6
8/89 SERWIS 5/93
38 BŁ. PRZECIWNIKA 42
90 SUMA 91

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


PKT 22 SR 5 PKT/SR 4.4
ATAK 15 BLOK 1 SERWIS 6

ATAK%

44.12

SERWIS%

26.09
ATAK

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


ATAK 12 SR 5
ATAK/SR 2.4 ∑A 22

ATAK%

54.55
SERWIS

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


SERWIS 6/23 SR 5
SERWIS/SR 1.2

TR%

34.78

WYD%

8.7

SKUT%

26.09
BLOK

Albert Nicpoń

BOŚ Green Team


BLOK 2 B1 2
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.4
PRZYJĘCIE

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


∑P 11 SR 5
∑P/SR 2.2

DOKŁ%

63.64

PERF%

18.18

WYD%

45.45

SKUT%

63.64
OBRONA

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


OBRONA 7 SR 5
OBRONA/SR 1.4 ∑O 7
Statystyki
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Kulas 22 5 15 6 7 2 4 1 0 6 2 11 4 1 7 5 1 1 53 7 7 0
Wojtek Płochocki 14 5 13 1 7 1 4 1 0 0 2 8 3 0 1 2 2 0 20 0 3 0
Albert Nicpoń 9 5 7 2 6 3 7 2 0 0 2 11 2 2 8 9 0 1 50 10 3 1
Radosław Bosek 6 5 4 3 3 0 4 0 0 2 1 11 2 2 7 2 2 2 60 13 5 0
Elżbieta Dalkiewicz 1 5 1 0 0 0 0 0 0 0 0 11 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Jerzy Tokłowicz 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 0 2 9 9 2 1 48 9 5 0
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Karpiński 19 5 18 1 9 0 8 0 2 0 1 6 3 2 9 6 4 4 44 8 4 3
Kuba Denus 14.5 5 12 1 5 1 3 1 1 1 4 15 4 2 5 2 1 1 64 18 2 2
Maciej Cuch 7 5 4 2 6 1 3 1 0 2 1 17 2 1 6 11 0 0 39 6 2 0
Piotr Wołodźko 4.5 5 2 0 1 0 1 1 1 1 0 8 1 2 4 3 1 0 60 20 7 0
Maksym Klimaszewski 3.5 5 2 3 2 2 2 0 1 1 0 17 0 1 6 1 2 3 54 8 4 0
Justyna Malarska 0.5 5 0 0 0 0 0 0 1 0 1 5 3 0 0 0 0 0 0 0 2 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)