Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

PANATTONI
0
3
VS
(10:20, 10:20, 11:20)
Wodociągi Warszawskie
Raport meczowy
16/44 ATAK 26/36
0 BLOK 1.5
2/33 SERWIS 8/40
13 BŁ. PRZECIWNIKA 24.5
31 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Rakowski

Wodociągi Warszawskie


PKT 11.5 SR 2 PKT/SR 5.75
ATAK 11 BLOK 0.5 SERWIS 0

ATAK%

84.62

SERWIS%

0
ATAK

Marcin Rakowski

Wodociągi Warszawskie


ATAK 11 SR 2
ATAK/SR 5.5 ∑A 13

ATAK%

84.62
SERWIS

Michał Kielan

Wodociągi Warszawskie


SERWIS 3/8 SR 2
SERWIS/SR 1.5

TR%

50

WYD%

25

SKUT%

37.5
BLOK

Kamil Kucharski

Wodociągi Warszawskie


BLOK 0.5 B1 0
SR 2 B2 1
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Piotr Sierzputowski

Wodociągi Warszawskie


∑P 5 SR 2
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

60

PERF%

40

WYD%

40

SKUT%

60
OBRONA

Piotr Sierzputowski

Wodociągi Warszawskie


OBRONA 5 SR 2
OBRONA/SR 2.5 ∑O 6
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 8 3 7 3 4 1 4 0 0 1 1 3 1 3 5 3 1 2 57 21 0 1
Adam Kwiecień 8 3 7 3 5 1 0 0 0 1 4 1 1 3 2 5 1 2 38 23 0 1
Witold Przychodzeń 2 3 2 2 3 1 1 0 0 0 0 7 0 3 6 3 2 2 56 19 0 0
Aneta Krysiak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 1 0 0 1 2 4 0 0 0 1
Marta Sieklucka 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 6 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Wodociągi Warszawskie
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Rakowski 11.5 2 11 1 0 0 1 0 1 0 0 2 0 0 1 1 0 0 50 0 0 1
Michał Kielan 9 2 6 1 2 0 0 0 0 3 1 3 1 0 1 1 0 0 50 0 0 0
Grzegorz Marek 6 2 3 0 3 0 0 0 0 3 2 1 2 0 0 4 1 0 0 0 1 0
Kamil Kucharski 4.5 2 4 0 1 0 0 0 1 0 2 4 0 0 2 2 0 0 50 0 0 0
Piotr Sierzputowski 3.5 2 2 0 1 0 0 0 1 1 1 6 0 2 1 1 0 1 60 40 5 1
Marek Bukowski 1 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 2 0 0 0 0 100 100 0 0
Marta Olszewska 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 2 3 1 1 0 2 0 0 33 33 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)