Podsumowanie gry

Saska 80, BOISKO B -

BOŚ Green Team
2
3
VS
(20:12, 10:20, 16:20, 20:11, 9:15)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
40/104 ATAK 36/101
5 BLOK 7
1/75 SERWIS 12/75
29 BŁ. PRZECIWNIKA 23
75 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Grzegorz Malczewski

PKP INTERCITY


PKT 23 SR 5 PKT/SR 4.6
ATAK 21 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

45.65

SERWIS%

15.38
ATAK

Albert Nicpoń

BOŚ Green Team


ATAK 14 SR 4
ATAK/SR 3.5 ∑A 24

ATAK%

58.33
SERWIS

Bartek Pietrzyk

PKP INTERCITY


SERWIS 7/25 SR 5
SERWIS/SR 1.4

TR%

44

WYD%

20

SKUT%

28
BLOK

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


BLOK 2.5 B1 1
SR 5 B2 3
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Grzegorz Malczewski

PKP INTERCITY


∑P 10 SR 5
∑P/SR 2

DOKŁ%

90

PERF%

50

WYD%

80

SKUT%

90
OBRONA

Albert Nicpoń

BOŚ Green Team


OBRONA 9 SR 4
OBRONA/SR 2.25 ∑O 9
Statystyki
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojtek Płochocki 16 5 14 3 10 0 1 1 0 1 1 11 1 0 5 8 4 1 28 0 2 1
Albert Nicpoń 15 4 14 1 8 0 1 0 2 0 3 8 0 2 5 3 0 3 54 15 9 0
Łukasz Kulas 7.5 5 5 0 5 3 4 1 3 0 2 11 4 0 3 3 2 1 33 0 4 0
Radosław Bosek 6 5 6 2 14 3 2 0 0 0 2 6 0 2 10 3 0 1 75 13 7 1
Jerzy Tokłowicz 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 0 6 0 0 3 1 0 1 60 0 3 0
Grzegorz Netczuk 0.5 3 0 1 2 1 1 0 1 0 0 10 0 0 1 0 2 4 14 0 2 0
Elżbieta Dalkiewicz 0 5 0 0 0 0 1 0 0 0 1 8 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Grzegorz Malczewski 23 5 21 2 15 1 7 0 0 2 2 9 0 5 4 0 1 0 90 50 3 1
Bartek Pietrzyk 8.5 5 0 0 2 1 0 0 3 7 4 12 2 0 7 3 5 0 47 0 6 2
Andrzej Zubrzycki 8 5 4 1 8 2 1 0 2 3 0 9 2 1 4 3 3 0 45 9 2 0
Bartek Bugajski 7.5 5 6 1 7 0 1 0 3 0 0 8 0 1 14 6 1 0 68 5 6 1
Dorota Nawrocka 5 5 3 1 7 0 2 2 0 0 0 5 2 0 1 3 1 0 20 0 2 0
Krzysztof Pikuła 3 5 2 1 4 1 0 0 2 0 0 7 1 1 6 2 1 1 64 9 6 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)