Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

CBRE
3
0
VS
(20:16, 20:9, 20:17)
STEPSTONE
Raport meczowy
33/60 ATAK 16/52
2 BLOK 4
9/58 SERWIS 5/44
16 BŁ. PRZECIWNIKA 17
60 SUMA 42

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Jasiński

CBRE


PKT 21 SR 3 PKT/SR 7
ATAK 16 BLOK 1 SERWIS 4

ATAK%

76.19

SERWIS%

33.33
ATAK

Łukasz Jasiński

CBRE


ATAK 16 SR 3
ATAK/SR 5.33 ∑A 21

ATAK%

76.19
SERWIS

Łukasz Jasiński

CBRE


SERWIS 4/12 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

58.33

WYD%

25

SKUT%

33.33
BLOK

Michał Sarnecki

STEPSTONE


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Mateusz Siara

CBRE


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

70

PERF%

20

WYD%

60

SKUT%

70
OBRONA

Mohammed Farajiannia

CBRE


OBRONA 3 SR 1
OBRONA/SR 3 ∑O 3
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Jasiński 21 3 16 1 2 1 1 1 0 4 3 4 1 1 3 3 0 0 57 14 2 0
Bartek Kapturski 11 3 6 0 2 0 2 1 0 4 3 9 3 1 5 3 1 1 55 9 1 1
Mateusz Siara 4 3 4 1 2 0 0 0 0 0 0 3 2 2 5 2 0 1 70 20 5 1
Maciej Kałwa 3 3 3 2 5 2 1 0 0 0 0 13 1 0 0 1 0 1 0 0 1 2
Grzegorz Urmanowski 3 2 3 0 1 1 2 0 0 0 0 2 0 0 0 1 1 1 0 0 0 1
Joanna Mieloch 1 3 0 0 0 0 1 0 0 1 1 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Mohammed Farajiannia 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 3 0 1 20 20 3 0
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Wieczorek 12 3 11 7 9 1 4 1 0 0 0 5 3 1 1 1 1 1 40 20 2 0
Michał Sarnecki 7 3 3 2 4 1 1 2 0 2 0 9 1 2 7 5 3 1 50 11 2 2
Marcin Jucha 3 3 2 0 1 0 1 1 0 0 2 8 0 4 6 4 1 3 56 22 0 0
Klaudia Sochocka 2 3 0 0 2 0 1 0 0 2 0 7 0 0 0 0 1 2 0 0 2 0
Aleksandra Zmuda 1 3 0 1 1 0 0 0 0 1 0 2 2 1 0 1 1 2 20 20 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)