Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BOŚ Green Team
3
1
VS
(20:15, 19:21, 20:13, 20:17)
PROJEKT II
Raport meczowy
49/91 ATAK 32/87
6 BLOK 5
6/77 SERWIS 4/69
18 BŁ. PRZECIWNIKA 25
79 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


PKT 20 SR 4 PKT/SR 5
ATAK 15 BLOK 1 SERWIS 4

ATAK%

60

SERWIS%

25
ATAK

Jerzy Tokłowicz

BOŚ Green Team


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


SERWIS 4/16 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

37.5

WYD%

6.25

SKUT%

25
BLOK

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


BLOK 3 B1 2
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 8 SR 4
∑P/SR 2

DOKŁ%

87.5

PERF%

50

WYD%

87.5

SKUT%

87.5
OBRONA

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 5
Statystyki
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Kulas 20 4 15 2 3 2 3 1 0 4 2 7 3 3 8 2 0 0 85 23 5 0
Wojtek Płochocki 16 4 15 4 4 1 1 1 0 0 1 7 2 1 6 4 2 0 54 8 5 2
Albert Nicpoń 13 4 10 2 5 0 1 2 0 1 3 11 0 3 2 4 1 0 50 30 3 0
Radosław Bosek 9 4 6 0 7 2 4 2 0 1 0 9 3 0 9 1 3 3 56 0 5 0
Jerzy Tokłowicz 3 3 3 0 1 0 0 0 0 0 2 7 1 1 5 2 0 1 67 11 2 0
Elżbieta Dalkiewicz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 1 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Grzegorz Netczuk 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 1 0 0 0 100 0 1 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Midura 16.5 4 15 3 9 2 0 0 1 1 1 7 2 4 5 5 6 2 41 18 3 0
Paweł Juszkiewicz 10 4 7 1 8 2 3 2 2 0 1 7 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Adrian Kowalski 8 4 8 5 13 2 2 0 0 0 1 8 2 0 8 3 1 1 62 0 2 0
Michał Mendak 3.5 4 0 0 0 0 0 0 1 3 1 13 1 5 14 1 2 2 79 21 2 0
Maciej Mendak 3 4 2 0 2 0 1 0 2 0 2 9 0 4 3 1 0 0 88 50 1 0
Małgorzata Łęcka-Warchoł 0 4 0 0 1 0 1 0 0 0 0 9 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)