Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

STEPSTONE
2
3
VS
(12:20, 21:20, 21:20, 15:20, 10:15)
PROJEKT II
Raport meczowy
41/113 ATAK 48/121
5 BLOK 0
6/81 SERWIS 6/95
27 BŁ. PRZECIWNIKA 41
79 SUMA 95

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Midura

PROJEKT II


PKT 26 SR 5 PKT/SR 5.2
ATAK 25 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

6.25
ATAK

Michał Sarnecki

STEPSTONE


ATAK 20 SR 5
ATAK/SR 4 ∑A 38

ATAK%

52.63
SERWIS

Maciej Mendak

PROJEKT II


SERWIS 2/14 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

21.43

WYD%

7.14

SKUT%

14.29
BLOK

Adrian Wieczorek

STEPSTONE


BLOK 1.5 B1 1
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.3
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 17 SR 5
∑P/SR 3.4

DOKŁ%

94.12

PERF%

41.18

WYD%

88.24

SKUT%

94.12
OBRONA

Adrian Kowalski

PROJEKT II


OBRONA 11 SR 5
OBRONA/SR 2.2 ∑O 12
Statystyki
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Sarnecki 22 5 20 5 5 0 8 1 0 1 4 7 3 0 5 5 2 1 38 0 6 2
Adrian Wieczorek 16.5 5 14 2 12 0 1 1 1 1 0 17 2 9 5 5 0 0 74 47 6 3
Piotr Bartoszek 6 5 3 1 12 0 7 1 0 2 0 10 5 5 7 4 5 3 50 21 4 3
Tomek Hałasa 4 5 2 2 2 0 0 0 2 1 0 7 1 5 1 8 1 1 38 31 6 3
Marcin Jucha 3.5 5 2 2 7 0 2 0 1 1 0 7 2 1 5 4 1 1 50 8 6 3
Klaudia Sochocka 0 5 0 0 3 0 1 0 0 0 0 9 1 0 0 2 0 0 0 0 2 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Midura 26 5 25 5 17 1 2 0 0 1 3 11 1 4 6 3 1 1 67 27 10 1
Adrian Kowalski 12 5 10 10 15 4 6 0 0 2 1 23 2 0 3 2 0 2 43 0 11 1
Maciej Mendak 11 5 9 5 1 0 3 0 0 2 1 10 1 7 9 0 1 0 94 41 4 2
Jarosław Sadowski 2 5 2 0 1 0 1 0 0 0 0 6 1 3 4 1 2 1 64 27 7 3
Małgorzata Łęcka-Warchoł 2 5 1 0 1 0 0 0 0 1 1 10 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Michał Mendak 1 5 1 0 1 0 0 0 0 0 1 13 1 3 9 2 2 3 63 16 7 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)