Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

Wodociągi Warszawskie
2
3
VS
(21:19, 20:8, 17:20, 16:20, 7:15)
INGRAM TEAM
Raport meczowy
22/67 ATAK 44/107
1 BLOK 8
5/49 SERWIS 8/81
53 BŁ. PRZECIWNIKA 22
81 SUMA 82

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Lipski

INGRAM TEAM


PKT 16.5 SR 5 PKT/SR 3.3
ATAK 14 BLOK 2.5 SERWIS 0

ATAK%

66.67

SERWIS%

0
ATAK

Łukasz Lipski

INGRAM TEAM


ATAK 14 SR 5
ATAK/SR 2.8 ∑A 21

ATAK%

66.67
SERWIS

Arkadiusz Mróz

INGRAM TEAM


SERWIS 3/14 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

21.43

WYD%

7.14

SKUT%

21.43
BLOK

Kamil Rytel

INGRAM TEAM


BLOK 2.5 B1 1
SR 5 B2 3
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Arkadiusz Mróz

INGRAM TEAM


∑P 17 SR 5
∑P/SR 3.4

DOKŁ%

82.35

PERF%

47.06

WYD%

76.47

SKUT%

82.35
OBRONA

Kamil Rytel

INGRAM TEAM


OBRONA 8 SR 5
OBRONA/SR 1.6 ∑O 9
Statystyki
Wodociągi Warszawskie
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Grzegorz Marek 15 5 12 5 7 3 4 1 0 2 3 15 1 5 6 1 0 2 79 36 3 4
Michał Kielan 8 5 6 4 7 3 1 0 0 2 2 14 2 3 5 5 1 1 53 20 6 1
Piotr Sierzputowski 5 5 4 3 6 0 2 0 0 1 0 7 0 1 5 7 0 0 46 8 7 2
INGRAM TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Lipski 16.5 5 14 3 2 0 2 1 3 0 0 15 1 3 2 2 2 0 56 33 7 5
Arkadiusz Mróz 13.5 5 9 2 5 0 2 1 1 3 0 9 2 8 6 2 1 0 82 47 2 4
Marcin Bobel 10 5 8 5 4 3 4 0 2 1 1 12 3 4 3 3 2 3 47 27 3 2
Kamil Rytel 8.5 5 6 2 3 1 3 1 3 0 1 4 2 8 6 1 2 1 78 44 8 1
Agnieszka Dzikoń 8 5 6 6 8 0 2 0 0 2 1 10 2 6 3 2 1 4 56 38 2 0
Hubert Zach 3.5 5 1 2 3 0 1 0 1 2 0 7 3 0 0 0 0 0 0 0 5 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)