Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BOŚ Green Team
3
0
VS
(20:13, 20:15, 20:13)
STEPSTONE
Raport meczowy
30/50 ATAK 12/35
4 BLOK 2
9/58 SERWIS 6/43
17 BŁ. PRZECIWNIKA 21
60 SUMA 41

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Albert Nicpoń

BOŚ Green Team


PKT 22 SR 3 PKT/SR 7.33
ATAK 16 BLOK 2 SERWIS 4

ATAK%

76.19

SERWIS%

40
ATAK

Albert Nicpoń

BOŚ Green Team


ATAK 16 SR 3
ATAK/SR 5.33 ∑A 21

ATAK%

76.19
SERWIS

Albert Nicpoń

BOŚ Green Team


SERWIS 4/10 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

50

WYD%

0

SKUT%

40
BLOK

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Marcin Jucha

STEPSTONE


∑P 15 SR 3
∑P/SR 5

DOKŁ%

73.33

PERF%

20

WYD%

60

SKUT%

73.33
OBRONA

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


OBRONA 1 SR 3
OBRONA/SR 0.33 ∑O 1
Statystyki
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Albert Nicpoń 22 3 16 2 1 0 2 2 0 4 1 1 4 2 2 1 0 1 67 33 1 2
Wojtek Płochocki 8 3 5 1 1 2 1 2 0 1 1 3 3 1 2 2 0 0 60 20 1 0
Łukasz Kulas 5 3 2 1 0 0 0 0 0 3 2 13 2 0 0 6 0 0 0 0 1 1
Grzegorz Netczuk 5 3 4 2 3 0 3 0 0 1 0 5 1 1 0 0 0 1 50 50 0 0
Jerzy Tokłowicz 3 3 3 0 1 0 0 0 0 0 1 4 1 4 1 2 2 2 45 36 0 0
Elżbieta Dalkiewicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 0 0 2 2 0 2 33 0 0 0
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Sarnecki 11 3 5 2 5 1 1 2 0 4 2 2 3 3 3 4 1 4 40 20 0 0
Tomek Hałasa 7 3 6 1 4 2 2 0 0 1 0 9 2 1 5 4 1 3 43 7 1 0
Marcin Jucha 2 3 1 0 1 1 3 0 0 1 0 10 1 3 8 2 1 1 73 20 1 1
Klaudia Sochocka 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 1 0 1 0 1 1 33 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)