Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT II
0
3
VS
(13:20, 18:20, 18:20)
Wodociągi Warszawskie
Raport meczowy
26/64 ATAK 22/41
2 BLOK 1
7/50 SERWIS 3/43
14 BŁ. PRZECIWNIKA 34
49 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Midura

PROJEKT II


PKT 16.5 SR 3 PKT/SR 5.5
ATAK 15 BLOK 0.5 SERWIS 1

ATAK%

48.39

SERWIS%

12.5
ATAK

Marek Bukowski

Wodociągi Warszawskie


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Adrian Kowalski

PROJEKT II


SERWIS 5/15 SR 3
SERWIS/SR 1.67

TR%

60

WYD%

33.33

SKUT%

33.33
BLOK

Maciej Mendak

PROJEKT II


BLOK 1 B1 0
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

85.71

PERF%

14.29

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Grzegorz Marek

Wodociągi Warszawskie


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Midura 16.5 3 15 3 9 0 4 0 1 1 2 2 3 3 4 3 2 0 58 25 2 0
Adrian Kowalski 9.5 3 4 6 5 1 6 0 1 5 4 6 0 1 6 1 2 1 64 9 2 0
Maciej Mendak 5 3 4 1 1 0 1 0 2 0 1 7 0 2 10 0 0 2 86 14 1 2
Michał Mendak 3 3 2 0 0 0 0 0 0 1 2 8 0 0 7 2 3 3 47 0 2 0
Małgorzata Łęcka-Warchoł 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 3 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Wodociągi Warszawskie
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Grzegorz Marek 9.5 3 8 3 7 0 0 0 1 1 1 10 0 0 1 1 0 1 33 0 5 0
Michał Kielan 5 3 5 0 1 0 2 0 0 0 0 7 0 0 0 0 4 3 0 0 0 0
Piotr Sierzputowski 4.5 3 3 0 2 0 0 0 1 1 0 9 0 0 3 2 2 0 43 0 1 0
Marek Bukowski 4 3 3 0 0 0 1 0 0 1 2 5 1 0 3 3 1 0 43 0 3 0
Przemysław Babicz 3 2 3 0 2 0 1 0 0 0 0 0 1 0 2 1 0 0 67 0 0 0
Katarzyna Napiórkowska-Artacho 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 1 1 2 3 14 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)