Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

5 vs 8

INGRAM TEAM
3
0
VS
(20:15, 20:14, 21:20)
PROJEKT II
Raport meczowy
30/60 ATAK 25/54
5 BLOK 3
1/58 SERWIS 2/51
25 BŁ. PRZECIWNIKA 19
61 SUMA 49

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Mendak

PROJEKT II


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 12 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

41.38

SERWIS%

10
ATAK

Michał Mendak

PROJEKT II


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Arkadiusz Mróz

INGRAM TEAM


SERWIS 1/9 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

11.11

WYD%

-11.11

SKUT%

11.11
BLOK

Arkadiusz Mróz

INGRAM TEAM


BLOK 3 B1 2
SR 3 B2 2
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Marcin Bobel

INGRAM TEAM


∑P 5 SR 2
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

80

PERF%

0

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Michał Mendak

PROJEKT II


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 5
Statystyki
INGRAM TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Szymon Stańczyk 9 3 9 3 1 1 2 0 0 0 2 9 1 0 3 4 0 0 43 0 0 0
Arkadiusz Mróz 9 3 5 2 4 1 3 2 2 1 0 6 2 0 6 4 0 0 60 0 3 0
Artur Sobecki 8 3 8 1 2 0 0 0 0 0 1 8 3 0 2 8 1 2 15 0 1 0
Marcin Bobel 5.5 2 4 3 1 1 0 1 1 0 0 4 0 0 4 1 0 0 80 0 1 0
Adam Bala 3 2 3 2 2 0 1 0 0 0 0 4 1 0 0 1 1 0 0 0 1 0
Kamil Rytel 1.5 2 1 0 0 0 0 0 1 0 1 8 0 0 1 4 0 0 20 0 1 0
Klaudia Kowalczyk 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 0 0 1 1 0 0 50 0 1 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Mendak 14 3 12 3 4 5 5 1 0 1 1 8 0 1 3 8 0 0 33 8 3 0
Adrian Kowalski 11 3 10 2 3 0 4 0 0 1 0 6 3 0 3 6 0 0 33 0 0 1
Michał Mendak 5 3 3 0 0 0 1 2 0 0 0 9 1 0 6 8 2 0 38 0 4 1
Jarosław Sadowski 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 1 6 1 0 2 8 3 1 14 0 2 0
Małgorzata Łęcka-Warchoł 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 12 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)