Podsumowanie gry

Saska 80, Boisko C -

PKP INTERCITY
1
3
VS
(16:20, 20:15, 9:20, 18:20)
STEPSTONE
Raport meczowy
17/63 ATAK 39/93
5 BLOK 2
5/64 SERWIS 14/75
36 BŁ. PRZECIWNIKA 20
63 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Sarnecki

STEPSTONE


PKT 19 SR 4 PKT/SR 4.75
ATAK 16 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

55.17

SERWIS%

20
ATAK

Michał Sarnecki

STEPSTONE


ATAK 16 SR 4
ATAK/SR 4 ∑A 29

ATAK%

55.17
SERWIS

Aleksandra Zmuda

STEPSTONE


SERWIS 6/17 SR 4
SERWIS/SR 1.5

TR%

41.18

WYD%

23.53

SKUT%

35.29
BLOK

Tomek Danielczyk

PKP INTERCITY


BLOK 3.5 B1 3
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.88
PRZYJĘCIE

Klaudia Sochocka

STEPSTONE


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

85.71

PERF%

0

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Tomek Hałasa

STEPSTONE


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 3
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomek Danielczyk 8.5 4 5 0 12 0 1 3 1 0 1 5 2 0 2 1 2 1 33 0 1 1
Krzysztof Pikuła 7 4 5 2 7 0 3 0 0 2 4 7 1 2 3 2 3 5 33 13 3 1
Dorota Nawrocka 4 4 2 0 6 0 0 0 0 2 1 5 3 0 7 5 0 2 50 0 0 2
Maciej Ograbek 4 4 4 0 10 2 3 0 0 0 5 13 1 2 5 6 1 1 47 13 0 1
Radosław Kozera 3.5 4 1 0 0 0 0 1 1 1 4 7 0 1 1 1 2 5 20 10 1 2
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Sarnecki 19 4 16 3 6 1 3 1 0 2 4 2 2 3 2 3 3 1 42 25 1 0
Tomek Hałasa 15 4 10 2 6 0 3 1 0 4 5 6 3 0 4 2 0 1 57 0 3 0
Marcin Jucha 8 4 7 1 5 1 6 0 0 1 3 3 3 1 4 2 2 1 50 10 2 0
Aleksandra Zmuda 7 4 1 0 3 2 0 0 0 6 1 8 2 1 5 0 0 1 86 14 1 0
Piotr Bartoszek 6 4 5 3 5 1 3 0 0 1 2 9 2 3 5 4 0 1 62 23 1 1
Klaudia Sochocka 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 2 0 6 0 1 0 86 0 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)