Podsumowanie gry

Saska 80, Boisko C -

STEPSTONE
0
3
VS
(12:20, 16:20, 10:20)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
13/42 ATAK 25/48
1 BLOK 0
3/39 SERWIS 8/58
21 BŁ. PRZECIWNIKA 27
38 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Wojtczuk

PKP INTERCITY


PKT 9 SR 2 PKT/SR 4.5
ATAK 7 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

70

SERWIS%

40
ATAK

Piotr Przychocki

PKP INTERCITY


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 4

ATAK%

100
SERWIS

Piotr Wojtczuk

PKP INTERCITY


SERWIS 2/5 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

40

WYD%

20

SKUT%

40
BLOK

Michał Sarnecki

STEPSTONE


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Michał Sarnecki

STEPSTONE


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

66.67

PERF%

8.33

WYD%

50

SKUT%

66.67
OBRONA

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Sarnecki 9 3 7 2 4 0 4 1 0 1 0 6 3 1 7 2 1 1 67 8 1 1
Mateusz Gajownik 3 3 2 0 0 0 1 0 0 1 0 3 3 0 1 6 1 2 10 0 1 0
Marcin Sidorczuk 3 3 3 3 3 0 2 0 0 0 0 4 2 1 4 4 3 3 33 7 0 1
Tomek Hałasa 2 3 1 3 4 0 3 0 0 1 0 4 3 3 2 1 0 2 63 38 0 0
Klaudia Sochocka 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 2 0 1 0 0 0 100 0 0 1
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Wojtczuk 9 2 7 0 0 1 2 0 0 2 0 2 1 1 2 4 0 0 43 14 0 0
Marcin Rzędzicki 6 3 5 0 3 0 0 0 0 1 1 5 2 3 2 1 0 2 63 38 2 0
Piotr Przychocki 6 3 4 0 0 0 0 0 0 2 2 5 3 1 0 0 0 1 50 50 0 0
Stefan Michałowicz 5 3 3 1 0 0 0 0 0 2 4 3 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Kinga Silska 3 3 2 3 1 0 2 0 0 1 0 9 0 1 1 1 0 0 67 33 0 1
Maciej Ograbek 2 2 2 0 1 0 1 0 0 0 0 3 1 1 1 0 0 0 100 50 0 1
Bartek Pietrzyk 2 2 2 2 3 0 3 0 0 0 1 4 3 1 1 0 0 0 100 50 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)