Podsumowanie gry

Hala - ul. Niegocińska 2, Boisko Główne -

PROCTER & GAMBLE
1
3
VS
(17:20, 21:20, 12:20, 20:21)
MAMOBILE
Raport meczowy
28/73 ATAK 32/66
4 BLOK 1.5
4/56 SERWIS 7/34
34 BŁ. PRZECIWNIKA 40.5
70 SUMA 81

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Augustynik

MAMOBILE


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 16 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

45.71

SERWIS%

12.5
ATAK

Tomasz Szkudlarek

PROCTER & GAMBLE


ATAK 7 SR 4
ATAK/SR 1.75 ∑A 11

ATAK%

63.64
SERWIS

Rafał Dybowski

MAMOBILE


SERWIS 6/19 SR 4
SERWIS/SR 1.5

TR%

47.37

WYD%

10.53

SKUT%

31.58
BLOK

Tomasz Szkudlarek

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


∑P 26 SR 4
∑P/SR 6.5

DOKŁ%

50

PERF%

26.92

WYD%

23.08

SKUT%

50
OBRONA

Marina Kornejeva

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 1 SR 1
OBRONA/SR 1 ∑O 1
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 14.5 4 12 2 7 1 1 0 1 2 0 6 2 7 6 6 3 4 50 27 4 2 0
Tomasz Szkudlarek 9.5 4 7 1 2 0 1 2 1 0 0 8 1 1 0 0 0 0 100 100 0 0 0
Matija Belcic 6 4 6 3 10 1 5 0 0 0 1 6 2 2 6 7 2 3 40 10 2 4 0
Andrey Pronoza 4.5 4 3 1 7 0 0 0 1 1 2 6 5 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Michał Sarnecki 1.5 4 0 1 2 0 0 0 1 1 0 12 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Asia Kłobuchowska 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 3 3 3 18 18 2 2 0
Marina Kornejeva 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1 3 0 0 1 0 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Adrian Augustynik 17 4 16 7 6 4 2 0 0 1 0 5 2 3 4 5 2 1 47 20 4 1 0
Rafał Dybowski 15.5 4 8 2 3 0 1 1 1 6 3 6 4 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0
Kamil Gołębiewski 8 4 8 2 1 1 5 0 0 0 2 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony