Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

JONES LANG LASALLE
3
0
VS
(20:12, 20:17, 20:15)
GRUPA PRACUJ
Raport meczowy
5/10 ATAK 20/59
0 BLOK 2
3/24 SERWIS 2/45
52 BŁ. PRZECIWNIKA 20
60 SUMA 44

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Krzysztof Zawisza

GRUPA PRACUJ


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

47.62

SERWIS%

11.11
ATAK

Krzysztof Zawisza

GRUPA PRACUJ


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 21

ATAK%

47.62
SERWIS

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


SERWIS 3/11 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

27.27

WYD%

27.27

SKUT%

27.27
BLOK

Krzysztof Zawisza

GRUPA PRACUJ


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Krzysztof Zawisza

GRUPA PRACUJ


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

78.57

PERF%

35.71

WYD%

64.29

SKUT%

78.57
OBRONA

Edyta Stromidło

JONES LANG LASALLE


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Cuch 7 3 4 0 5 0 0 0 0 3 0 8 0 2 2 1 0 1 67 33 2 0 0
Edyta Stromidło 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 11 2 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0
GRUPA PRACUJ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Krzysztof Zawisza 12 3 10 0 5 3 3 1 0 1 0 6 2 5 6 1 1 1 79 36 1 0 0
Mariusz Turski 6 3 5 0 7 2 4 1 0 0 0 6 1 6 4 3 0 0 77 46 4 0 0
Marcin Mostrąg 4 3 4 0 6 1 0 0 0 0 0 4 1 1 3 0 0 2 67 17 2 0 0
Radosław Iwańczuk 1 3 0 0 1 0 0 0 0 1 1 7 2 5 2 2 0 0 78 56 2 0 0
Bartłomiej Urbański 1 3 1 0 5 2 0 0 0 0 0 6 1 2 2 1 0 1 67 33 3 0 0
Julia Wysokińska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 0 2 1 0 0 0 100 67 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony