Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

IDEA BANK
0
3
VS
(20:21, 13:20, 20:21)
MAMOBILE
Raport meczowy
22/57 ATAK 24/44
3 BLOK 3
1/56 SERWIS 0/35
27 BŁ. PRZECIWNIKA 35
53 SUMA 62

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Augustynik

MAMOBILE


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 10 BLOK 3 SERWIS 0

ATAK%

50

SERWIS%

0
ATAK

Kamil Gołębiewski

MAMOBILE


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 11

ATAK%

81.82
SERWIS

Rzysztof Mierzwicki

IDEA BANK


SERWIS 1/12 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

8.33

WYD%

-8.33

SKUT%

8.33
BLOK

Adrian Augustynik

MAMOBILE


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Rafał Dybowski

MAMOBILE


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

55.56

PERF%

0

WYD%

55.56

SKUT%

55.56
OBRONA

Damian Rolof

IDEA BANK


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
IDEA BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Bartosz Mierzwicki 12 3 12 1 10 3 1 0 0 0 0 12 1 0 1 7 1 0 11 0 0 2 0
Piotr Trojanek 7 3 6 2 3 0 4 1 0 0 0 8 2 0 1 1 0 0 50 0 2 0 0
Rzysztof Mierzwicki 4 3 2 1 3 0 0 1 0 1 0 9 2 0 5 12 2 0 26 0 4 0 0
Damian Rolof 3 3 2 1 2 0 3 1 0 0 1 5 2 0 5 10 2 0 29 0 4 0 0
Olga Jaroń 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 5 2 0 1 0 0 0 100 0 0 0 0
Marek Zalewski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1 0 2 4 1 0 29 0 1 1 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Adrian Augustynik 13 3 10 1 5 1 3 3 0 0 1 2 3 0 3 6 0 0 33 0 0 1 0
Kamil Gołębiewski 9 3 9 0 0 0 2 0 0 0 0 9 2 0 7 6 0 1 50 0 3 0 0
Rafał Dybowski 5 3 5 2 4 1 1 0 0 0 2 16 0 0 5 4 0 0 56 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony