Podsumowanie gry

Hala - ul. Niegocińska 2, Boisko Główne -

PROCTER & GAMBLE
2
3
VS
(20:14, 20:12, 7:20, 18:20, 8:15)
IDEA BANK
Raport meczowy
11/26 ATAK 39/99
0 BLOK 4
3/17 SERWIS 10/81
59 BŁ. PRZECIWNIKA 28
73 SUMA 81

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Bartosz Mierzwicki

IDEA BANK


PKT 23.5 SR 5 PKT/SR 4.7
ATAK 19 BLOK 3.5 SERWIS 1

ATAK%

55.88

SERWIS%

5.88
ATAK

Bartosz Mierzwicki

IDEA BANK


ATAK 19 SR 5
ATAK/SR 3.8 ∑A 34

ATAK%

55.88
SERWIS

Piotr Orzechowski

IDEA BANK


SERWIS 3/13 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

38.46

WYD%

15.38

SKUT%

23.08
BLOK

Bartosz Mierzwicki

IDEA BANK


BLOK 3.5 B1 3
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.7
PRZYJĘCIE

Bartosz Mierzwicki

IDEA BANK


∑P 23 SR 5
∑P/SR 4.6

DOKŁ%

60.87

PERF%

8.7

WYD%

56.52

SKUT%

60.87
OBRONA

Piotr Orzechowski

IDEA BANK


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 9
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Andrey Pronoza 14 5 11 5 2 0 8 0 0 3 3 8 3 4 9 7 3 0 57 17 4 2 0
IDEA BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Bartosz Mierzwicki 23.5 5 19 2 8 1 4 3 1 1 2 14 0 2 12 8 0 1 61 9 3 2 0
Piotr Trojanek 13 5 11 5 5 2 2 0 0 2 0 8 0 0 1 0 1 0 50 0 5 2 0
Piotr Orzechowski 7 5 4 4 5 0 2 0 0 3 2 7 1 9 3 3 5 1 57 43 6 3 0
Robert Pietrzak 6 5 5 1 8 1 7 0 0 1 0 10 2 2 2 4 0 4 33 17 5 1 0
Olga Jaroń 2 5 0 0 0 0 1 0 0 2 4 10 1 2 3 2 2 0 56 22 5 4 0
Marek Zalewski 1.5 5 0 0 1 0 1 0 1 1 0 10 0 0 0 0 0 0 0 0 2 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony