Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DIEBOLD NIXDORF
0
3
VS
(11:20, 13:20, 14:20)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
13/43 ATAK 3/9
0 BLOK 0.5
2/40 SERWIS 2/18
23 BŁ. PRZECIWNIKA 54.5
38 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Wnuk

DIEBOLD NIXDORF


PKT 4 SR 3 PKT/SR 1.33
ATAK 4 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

28.57

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Cimoch

DIEBOLD NIXDORF


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 10

ATAK%

40
SERWIS

Kacper Kremski

DIEBOLD NIXDORF


SERWIS 2/7 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

28.57

WYD%

28.57

SKUT%

28.57
BLOK

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


BLOK 0.5 B1 0
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.17
PRZYJĘCIE

Jarosław Siergiej

DIEBOLD NIXDORF


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

60

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
DIEBOLD NIXDORF
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Wnuk 4 3 4 0 4 4 2 0 0 0 0 4 2 0 1 1 0 0 50 0 4 0 0
Piotr Cimoch 4 3 4 0 4 1 1 0 0 0 0 7 1 2 2 6 0 2 33 17 3 0 0
Kacper Kremski 2 3 0 0 0 1 1 0 0 2 0 5 0 1 0 0 0 0 100 100 3 0 0
Arek Boruch 2 2 2 0 3 2 0 0 0 0 1 3 1 3 2 6 0 2 38 23 2 0 0
Jarosław Siergiej 2 3 2 0 1 1 1 0 0 0 0 2 0 3 2 0 0 0 100 60 0 0 0
Maria Dudnik 1 3 1 0 0 1 0 0 0 0 0 5 2 0 2 3 0 4 22 0 3 0 0
Łukasz Gembala 0 3 0 0 2 0 1 0 0 0 0 5 0 2 3 3 0 0 63 25 0 0 0
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Cuch 3.5 3 3 0 2 0 4 0 1 0 0 10 0 2 0 1 0 0 67 67 4 0 0
Edyta Stromidło 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0 5 1 1 0 0 0 0 100 100 2 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony