Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BOŚ Green Team
3
0
VS
(20:10, 20:16, 20:18)
DIEBOLD NIXDORF
Raport meczowy
18/30 ATAK 25/66
2 BLOK 1
2/22 SERWIS 6/46
38 BŁ. PRZECIWNIKA 12
60 SUMA 44

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


PKT 21 SR 3 PKT/SR 7
ATAK 18 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

69.23

SERWIS%

15.38
ATAK

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


ATAK 18 SR 3
ATAK/SR 6 ∑A 26

ATAK%

69.23
SERWIS

Kacper Kremski

DIEBOLD NIXDORF


SERWIS 3/11 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

27.27

WYD%

27.27

SKUT%

27.27
BLOK

Elżbieta Dalkiewicz

BOŚ Green Team


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Jarosław Siergiej

DIEBOLD NIXDORF


∑P 19 SR 3
∑P/SR 6.33

DOKŁ%

57.89

PERF%

21.05

WYD%

57.89

SKUT%

57.89
OBRONA

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


OBRONA 9 SR 3
OBRONA/SR 3 ∑O 9
Statystyki
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Kulas 21 3 18 2 5 1 0 1 0 2 0 9 2 3 2 4 1 2 42 25 9 0 0
Elżbieta Dalkiewicz 1 3 0 0 4 0 0 1 0 0 1 8 0 0 0 1 0 0 0 0 2 0 0
DIEBOLD NIXDORF
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Wnuk 10 3 9 0 8 2 8 0 0 1 0 9 0 1 1 2 1 1 33 17 5 3 0
Piotr Cimoch 9 3 7 0 5 0 0 1 0 1 0 5 1 3 3 4 0 2 50 25 2 1 0
Kacper Kremski 5 3 2 0 2 0 0 0 0 3 0 8 0 0 0 0 1 0 0 0 4 2 0
Romuald Żbik 4 3 4 0 6 2 2 0 0 0 1 5 0 2 6 6 1 0 53 13 0 0 0
Jarosław Siergiej 4 3 3 0 5 0 1 0 0 1 1 3 2 4 7 8 0 0 58 21 7 1 0
Iwona Domań 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony