Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DXC TECHNOLOGY
1
3
VS
(6:20, 11:20, 21:20, 15:20)
MAMOBILE
Raport meczowy
14/65 ATAK 32/73
2 BLOK 8
5/52 SERWIS 5/52
32 BŁ. PRZECIWNIKA 35
53 SUMA 80

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Augustynik

MAMOBILE


PKT 14.5 SR 4 PKT/SR 3.63
ATAK 9 BLOK 3.5 SERWIS 2

ATAK%

34.62

SERWIS%

14.29
ATAK

Kamil Gołębiewski

MAMOBILE


ATAK 7 SR 4
ATAK/SR 1.75 ∑A 12

ATAK%

58.33
SERWIS

Joanna Kaczmarzyk

DXC TECHNOLOGY


SERWIS 2/7 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

28.57

WYD%

28.57

SKUT%

28.57
BLOK

Adrian Augustynik

MAMOBILE


BLOK 3.5 B1 2
SR 4 B2 3
BLOK/SR 0.88
PRZYJĘCIE

Adrian Augustynik

MAMOBILE


∑P 11 SR 4
∑P/SR 2.75

DOKŁ%

90.91

PERF%

0

WYD%

81.82

SKUT%

90.91
OBRONA

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 7
Statystyki
DXC TECHNOLOGY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Dominik Sztyrak 6 4 5 2 8 3 3 0 0 1 0 6 1 0 4 1 1 0 67 0 2 1 0
Piotr Szlenk 5 4 5 1 4 3 2 0 0 0 1 5 1 1 4 4 1 0 50 10 2 2 0
Joanna Kaczmarzyk 4 4 1 0 0 0 0 1 0 2 0 5 0 0 1 1 1 2 20 0 0 0 0
Mirosław Kiryk 3.5 4 3 0 3 4 3 0 1 0 1 6 1 2 4 5 4 2 35 12 3 3 0
Ryszard Puchalski 1.5 4 0 3 6 1 3 0 1 1 0 9 0 2 4 5 0 3 43 14 4 3 0
Ewelina Załęska 1 4 0 0 2 0 0 0 0 1 0 7 4 1 3 6 1 2 31 8 1 2 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Adrian Augustynik 14.5 4 9 5 5 1 6 2 3 2 1 8 3 0 10 0 0 1 91 0 1 0 0
Rafał Dybowski 10.5 4 7 4 3 1 2 1 1 2 4 9 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Kamil Gołębiewski 10.5 4 7 1 3 0 1 0 5 1 0 7 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Mateusz Macioszczyk 9.5 4 9 3 5 0 1 0 1 0 1 8 2 4 2 2 0 1 67 44 6 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony