Podsumowanie gry

Hala - ul. Niegocińska 2, Boisko Główne -

(1-4)

MAMOBILE
3
2
VS
(17:20, 20:12, 20:18, 19:21, 17:15)
GRUPA PRACUJ
Raport meczowy
52/99 ATAK 40/93
3.5 BLOK 4
1/52 SERWIS 8/79
36.5 BŁ. PRZECIWNIKA 34
93 SUMA 86

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Krzysztof Zawisza

GRUPA PRACUJ


PKT 28 SR 5 PKT/SR 5.6
ATAK 22 BLOK 3 SERWIS 3

ATAK%

62.86

SERWIS%

23.08
ATAK

Kamil Gołębiewski

MAMOBILE


ATAK 9 SR 5
ATAK/SR 1.8 ∑A 13

ATAK%

69.23
SERWIS

Krzysztof Zawisza

GRUPA PRACUJ


SERWIS 3/13 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

30.77

WYD%

15.38

SKUT%

23.08
BLOK

Krzysztof Zawisza

GRUPA PRACUJ


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Bartłomiej Urbański

GRUPA PRACUJ


∑P 12 SR 5
∑P/SR 2.4

DOKŁ%

75

PERF%

25

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Bartłomiej Urbański

GRUPA PRACUJ


OBRONA 5 SR 5
OBRONA/SR 1 ∑O 8
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Adrian Augustynik 19.5 5 19 6 7 2 2 0 1 0 1 9 1 3 8 3 0 1 73 20 3 0 0
Rafał Dybowski 16.5 5 14 7 4 0 3 0 3 1 2 11 0 0 1 1 0 0 50 0 3 1 0
Mateusz Macioszczyk 10.5 5 10 4 5 0 3 0 1 0 2 12 0 8 8 4 0 4 67 33 4 2 0
Kamil Gołębiewski 10 5 9 0 1 2 1 1 0 0 0 11 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
GRUPA PRACUJ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Krzysztof Zawisza 28 5 22 3 5 2 3 3 0 3 1 8 1 2 8 8 2 4 42 8 3 4 0
Mariusz Turski 15 5 13 7 9 1 6 0 0 2 1 12 2 3 7 9 1 1 48 14 2 1 0
Konrad Hardej 5 5 5 1 5 1 0 0 0 0 1 7 1 0 1 5 1 2 11 0 3 4 0
Bartłomiej Urbański 3 5 0 3 5 0 1 1 0 2 0 11 1 3 6 3 0 0 75 25 5 3 0
Radosław Iwańczuk 1 5 0 1 0 0 0 0 0 1 0 11 1 0 2 5 0 0 29 0 3 2 0
Julia Wysokińska 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 13 0 1 1 2 1 1 33 17 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony