Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

(6-7)

DIEBOLD NIXDORF
1
3
VS
(11:20, 12:20, 20:16, 13:20)
DXC TECHNOLOGY
Raport meczowy
27/91 ATAK 33/75
3 BLOK 2
3/58 SERWIS 2/75
23 BŁ. PRZECIWNIKA 39
56 SUMA 76

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 20 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

62.5

SERWIS%

0
ATAK

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


ATAK 20 SR 4
ATAK/SR 5 ∑A 32

ATAK%

62.5
SERWIS

Maciej Wnuk

DIEBOLD NIXDORF


SERWIS 2/9 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

22.22
BLOK

Maciej Wnuk

DIEBOLD NIXDORF


BLOK 1.5 B1 1
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.38
PRZYJĘCIE

Darek Gutowski

DXC TECHNOLOGY


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

57.14

PERF%

14.29

WYD%

28.57

SKUT%

57.14
OBRONA

Ryszard Puchalski

DXC TECHNOLOGY


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 10
Statystyki
DIEBOLD NIXDORF
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Wnuk 11.5 4 8 3 14 2 8 1 1 2 1 4 2 0 1 1 0 1 33 0 2 0 0
Piotr Cimoch 9 4 9 1 10 0 4 0 0 0 1 6 1 0 7 7 1 0 47 0 3 0 0
Przemysław Bratkowski 9 4 8 1 4 0 5 0 0 1 0 8 3 1 6 15 0 0 32 5 5 0 0
Łukasz Gembala 3.5 4 2 1 4 0 1 1 1 0 0 5 1 1 8 7 1 0 53 6 5 1 0
Kacper Kremski 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 3 0 0 2 0 0 0 0 6 0 0
Romuald Żbik 0 2 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 1 0 0 0 0 0
Maria Dudnik 0 4 0 1 1 0 2 0 0 0 0 16 0 0 1 4 0 0 20 0 3 1 0
DXC TECHNOLOGY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Daniel Chudecki 21 4 20 1 5 1 5 1 0 0 0 5 0 0 4 7 0 1 33 0 6 1 0
Darek Gutowski 5.5 4 5 2 5 0 2 0 1 0 1 11 0 1 3 1 1 1 57 14 7 0 0
Dominik Sztyrak 5 4 5 2 7 0 3 0 0 0 0 13 2 0 1 2 0 1 25 0 4 1 0
Mirosław Kiryk 2 4 2 0 5 1 2 0 0 0 0 14 1 0 4 8 0 0 33 0 8 2 0
Joanna Kaczmarzyk 2 4 1 0 0 0 0 0 0 1 1 1 2 0 1 0 0 0 100 0 1 1 0
Ryszard Puchalski 1.5 4 0 0 1 0 0 0 1 1 2 20 0 1 4 4 2 0 45 9 8 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony