Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

mecz o V miejsce

IDEA BANK
0
3
VS
(18:20, 10:20, 15:20)
DXC TECHNOLOGY
Raport meczowy
20/50 ATAK 25/41
1 BLOK 9
2/44 SERWIS 3/54
20 BŁ. PRZECIWNIKA 23
43 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


PKT 21 SR 3 PKT/SR 7
ATAK 16 BLOK 5 SERWIS 0

ATAK%

80

SERWIS%

0
ATAK

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


ATAK 16 SR 3
ATAK/SR 5.33 ∑A 20

ATAK%

80
SERWIS

Damian Rolof

IDEA BANK


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

20

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


BLOK 5 B1 4
SR 3 B2 2
BLOK/SR 1.67
PRZYJĘCIE

Joanna Kaczmarzyk

DXC TECHNOLOGY


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

100

PERF%

57.14

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
IDEA BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Trojanek 8 3 8 0 4 4 2 0 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bartosz Mierzwicki 6 3 6 0 3 0 1 0 0 0 1 5 0 2 8 2 0 1 77 15 0 0 0
Damian Rolof 6 3 4 0 5 2 5 0 0 2 0 6 2 1 8 1 0 0 90 10 0 1 0
Piotr Orzechowski 3 3 2 0 1 1 2 1 0 0 3 6 0 2 8 0 1 1 83 17 1 0 0
Olga Jaroń 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 0 1 1 0 0 50 0 1 0 0
Marek Zalewski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 1 0 1 0 1 0 50 0 0 0 0
Ola Kaca 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 1 3 1 38 13 1 0 0
DXC TECHNOLOGY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Daniel Chudecki 21 3 16 0 2 1 1 4 2 0 1 5 1 3 3 1 0 0 86 43 3 0 0
Darek Gutowski 6 3 6 1 3 0 6 0 0 0 0 15 1 0 5 1 0 0 83 0 1 0 0
Mirosław Kiryk 5 3 2 0 0 0 1 1 2 1 2 10 1 1 3 0 0 1 80 20 0 0 0
Ryszard Puchalski 3.5 3 1 0 1 0 0 0 3 1 2 5 1 3 3 3 3 1 46 23 1 0 0
Joanna Kaczmarzyk 1.5 3 0 0 0 0 0 0 1 1 0 7 0 4 3 0 0 0 100 57 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony