Podsumowanie gry

Hala - ul. Niegocińska 2, Boisko Główne -

DXC TECHNOLOGY
2
3
VS
(12:20, 20:18, 20:18, 8:20, 8:15)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
24/79 ATAK 24/73
2 BLOK 1.5
11/65 SERWIS 5/30
31 BŁ. PRZECIWNIKA 60.5
68 SUMA 91

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


PKT 18 SR 5 PKT/SR 3.6
ATAK 16 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

55.17

SERWIS%

10
ATAK

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


ATAK 16 SR 5
ATAK/SR 3.2 ∑A 29

ATAK%

55.17
SERWIS

Ryszard Puchalski

DXC TECHNOLOGY


SERWIS 4/12 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

41.67

WYD%

33.33

SKUT%

33.33
BLOK

Dominik Sztyrak

DXC TECHNOLOGY


BLOK 1.5 B1 1
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.3
PRZYJĘCIE

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


∑P 16 SR 5
∑P/SR 3.2

DOKŁ%

68.75

PERF%

12.5

WYD%

56.25

SKUT%

68.75
OBRONA

Dominik Sztyrak

DXC TECHNOLOGY


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 6
Statystyki
DXC TECHNOLOGY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Darek Gutowski 10 5 7 2 6 1 2 0 0 3 3 11 3 2 3 1 3 1 50 20 5 2 0
Dominik Sztyrak 7.5 5 4 4 4 1 4 1 1 2 1 6 1 1 4 4 3 1 38 8 6 0 0
Piotr Szlenk 7 5 7 4 3 3 5 0 0 0 0 5 0 2 7 5 2 2 50 11 5 1 0
Ryszard Puchalski 6.5 5 2 0 2 1 0 0 1 4 1 7 0 2 4 2 1 1 60 20 2 0 0
Mirosław Kiryk 5 5 4 3 2 0 5 0 0 1 1 8 0 0 4 6 3 6 21 0 2 3 0
Joanna Kaczmarzyk 1 5 0 0 0 0 0 0 0 1 0 4 2 0 1 0 2 2 20 0 0 6 1
Karol Stachurski 0 1 0 1 1 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 18 5 16 1 8 0 4 0 2 1 2 6 1 5 4 5 3 5 41 23 2 0 0
Andrey Pronoza 6.5 3 2 2 4 0 2 0 1 4 1 6 1 0 0 1 0 0 0 0 1 0 0
Matija Belcic 6 5 6 11 7 2 8 0 0 0 3 2 3 2 9 3 1 1 69 13 1 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony