Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DIEBOLD NIXDORF
3
0
VS
(20:17, 20:14, 20:17)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
35/69 ATAK 21/46
4 BLOK 0
7/58 SERWIS 3/19
14 BŁ. PRZECIWNIKA 24
60 SUMA 48

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jarosław Żelewski

DIEBOLD NIXDORF


PKT 17 SR 3 PKT/SR 5.67
ATAK 14 BLOK 3 SERWIS 0

ATAK%

56

SERWIS%

0
ATAK

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 14

ATAK%

71.43
SERWIS

Maciej Wnuk

DIEBOLD NIXDORF


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

37.5

WYD%

12.5

SKUT%

25
BLOK

Jarosław Żelewski

DIEBOLD NIXDORF


BLOK 3 B1 2
SR 3 B2 2
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Przemysław Bratkowski

DIEBOLD NIXDORF


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

100

PERF%

66.67

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Przemysław Bratkowski

DIEBOLD NIXDORF


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 8
Statystyki
DIEBOLD NIXDORF
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jarosław Żelewski 17 3 14 0 9 0 2 2 2 0 0 5 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Przemysław Bratkowski 10.5 3 7 0 4 1 4 0 1 3 1 12 1 8 4 0 0 0 100 67 8 0 0
Maciej Wnuk 9 3 7 0 7 0 2 0 0 2 1 4 1 7 7 3 1 2 70 35 4 0 0
Piotr Cimoch 6.5 3 5 0 2 0 0 0 1 1 1 5 1 3 2 0 1 2 63 38 4 0 0
Kacper Kremski 3 3 2 0 1 0 0 0 0 1 1 8 0 0 1 0 0 0 100 0 4 0 0
Maria Dudnik 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 0 8 0 1 1 2 0 0 50 25 2 0 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 12 3 10 0 2 1 1 0 0 2 1 7 1 11 6 5 1 1 71 46 5 0 0
Matija Belcic 8 3 8 0 11 0 7 0 0 0 1 3 1 1 5 0 2 2 60 10 4 0 0
Andrey Pronoza 4 1 3 0 1 1 1 0 0 1 0 2 0 0 1 0 0 0 100 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony