Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DXC TECHNOLOGY
0
3
VS
(17:20, 17:20, 19:21)
IDEA BANK
Raport meczowy
27/67 ATAK 33/69
4 BLOK 3
5/55 SERWIS 9/59
17 BŁ. PRZECIWNIKA 16
53 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Robert Mucha

IDEA BANK


PKT 16.5 SR 3 PKT/SR 5.5
ATAK 13 BLOK 0.5 SERWIS 3

ATAK%

56.52

SERWIS%

27.27
ATAK

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


ATAK 15 SR 3
ATAK/SR 5 ∑A 22

ATAK%

68.18
SERWIS

Joanna Kaczmarzyk

DXC TECHNOLOGY


SERWIS 2/7 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

28.57

WYD%

14.29

SKUT%

28.57
BLOK

Łukasz Michoń

DXC TECHNOLOGY


BLOK 1 B1 1
SR 1 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Robert Mucha

IDEA BANK


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

66.67

PERF%

33.33

WYD%

66.67

SKUT%

66.67
OBRONA

Marek Zalewski

IDEA BANK


OBRONA 9 SR 3
OBRONA/SR 3 ∑O 10
Statystyki
DXC TECHNOLOGY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Daniel Chudecki 16 3 15 1 5 0 1 0 0 1 0 8 0 1 3 3 1 1 44 11 4 0 0
Piotr Szlenk 6 3 4 1 3 1 2 1 0 1 2 11 1 2 2 4 1 1 40 20 4 0 0
Dominik Sztyrak 5 2 4 3 6 1 0 0 0 1 0 4 0 0 1 0 1 3 20 0 3 0 0
Łukasz Domański 4 3 3 0 4 1 4 1 0 0 1 8 2 2 4 2 3 0 55 18 1 0 0
Joanna Kaczmarzyk 3 3 1 1 3 0 1 0 0 2 0 4 1 0 0 0 1 1 0 0 3 1 0
Ewelina Załęska 1 3 0 0 0 0 0 1 0 0 2 3 2 1 5 3 2 3 43 7 2 1 0
Łukasz Michoń 1 1 0 0 1 0 1 1 0 0 1 0 0 0 1 1 1 0 33 0 1 1 0
IDEA BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Robert Mucha 16.5 3 13 2 5 1 2 0 1 3 1 4 3 3 3 3 0 0 67 33 2 2 0
Artur Lech 11.5 3 8 1 4 0 2 1 1 2 2 7 0 2 2 2 2 2 40 20 1 0 0
Bartosz Mierzwicki 7 3 7 1 4 1 3 0 0 0 2 6 0 4 4 5 1 2 50 25 2 0 0
Michał Młodyszewski 5 3 4 0 8 2 0 1 0 0 1 4 1 0 0 3 0 0 0 0 2 1 0
Olga Jaroń 3 3 0 0 0 0 0 0 0 3 2 7 1 1 2 2 2 1 38 13 4 0 0
Marek Zalewski 2 3 1 0 0 0 0 0 0 1 2 7 0 0 0 2 1 0 0 0 9 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony