Podsumowanie gry

Hala - ul. Niegocińska 2, Boisko Główne -

GRUPA PRACUJ
3
1
VS
(20:14, 20:13, 17:20, 20:17)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
36/97 ATAK 12/33
1 BLOK 1
12/75 SERWIS 2/16
28 BŁ. PRZECIWNIKA 49
77 SUMA 64

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Krzysztof Zawisza

GRUPA PRACUJ


PKT 20 SR 4 PKT/SR 5
ATAK 18 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

43.9

SERWIS%

11.11
ATAK

Marcin Mostrąg

GRUPA PRACUJ


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 13

ATAK%

46.15
SERWIS

Tamara Czumer

GRUPA PRACUJ


SERWIS 5/13 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

61.54

WYD%

23.08

SKUT%

38.46
BLOK

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


BLOK 1 B1 1
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


∑P 22 SR 4
∑P/SR 5.5

DOKŁ%

59.09

PERF%

22.73

WYD%

40.91

SKUT%

59.09
OBRONA

Mariusz Turski

GRUPA PRACUJ


OBRONA 11 SR 4
OBRONA/SR 2.75 ∑O 14
Statystyki
GRUPA PRACUJ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Krzysztof Zawisza 20 4 18 7 9 2 5 1 0 1 0 6 2 1 6 5 5 2 37 5 4 1 0
Mariusz Turski 10 4 8 7 5 1 4 0 0 2 5 10 1 6 4 8 0 1 53 32 11 3 0
Marcin Mostrąg 7 3 6 1 2 0 4 0 0 1 2 1 3 0 1 3 1 0 20 0 1 0 0
Tamara Czumer 5 4 0 1 1 1 0 0 0 5 3 3 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Konrad Hardej 4 3 4 0 3 1 1 0 0 0 0 4 4 2 0 6 0 0 25 25 4 0 0
Julia Wysokińska 3 4 0 0 0 0 0 0 0 3 1 12 0 1 0 1 0 0 50 50 6 3 0
Krzysztof Wawryniuk 0 2 0 0 3 0 3 0 0 0 0 3 1 0 0 0 2 0 0 0 0 1 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 15 4 12 3 13 1 4 1 0 2 2 9 3 5 8 5 2 2 59 23 6 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony