Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DXC TECHNOLOGY
3
1
VS
(20:18, 17:20, 20:10, 20:13)
NBP
Raport meczowy
33/64 ATAK 31/91
3 BLOK 4
2/77 SERWIS 7/63
39 BŁ. PRZECIWNIKA 19
77 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mariusz Orłowski

NBP


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 15 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

50

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Szlenk

DXC TECHNOLOGY


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 25

ATAK%

60
SERWIS

Jakub Mućk

NBP


SERWIS 2/7 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

28.57

WYD%

14.29

SKUT%

28.57
BLOK

Michał Bieniak

NBP


BLOK 1.5 B1 0
SR 4 B2 3
BLOK/SR 0.38
PRZYJĘCIE

Ryszard Puchalski

DXC TECHNOLOGY


∑P 13 SR 4
∑P/SR 3.25

DOKŁ%

76.92

PERF%

0

WYD%

76.92

SKUT%

76.92
OBRONA

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


OBRONA 10 SR 4
OBRONA/SR 2.5 ∑O 12
Statystyki
DXC TECHNOLOGY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Szlenk 15.5 4 15 3 4 1 2 0 1 0 2 10 0 0 6 1 0 3 60 0 5 0 0
Daniel Chudecki 14 4 13 4 1 2 2 0 0 1 1 8 2 0 4 0 2 1 57 0 10 2 0
Dominik Sztyrak 4 4 4 1 3 0 1 0 0 0 1 23 0 0 5 2 2 1 50 0 5 0 0
Łukasz Domański 2.5 4 1 0 3 1 3 1 1 0 1 6 2 0 3 2 0 0 60 0 2 0 0
Ryszard Puchalski 2 4 0 0 0 0 0 0 2 1 0 10 2 0 10 3 0 0 77 0 6 0 0
Ewelina Załęska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 0 2 4 0 1 1 75 25 0 0 0
NBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Mariusz Orłowski 16 4 15 3 6 1 5 0 2 0 1 5 4 0 8 6 1 1 50 0 0 0 0
Michał Zawadzki 6 3 6 1 4 0 0 0 0 0 1 6 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Kamil Ignatowski 6 4 4 2 5 0 8 1 0 1 0 9 0 0 8 4 1 1 57 0 5 1 0
Patryk Woźny 5 3 3 3 12 3 3 0 0 2 1 4 2 0 0 1 0 0 0 0 1 0 0
Jakub Mućk 4.5 2 2 0 4 0 0 0 1 2 0 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Michał Bieniak 2.5 4 0 0 0 0 0 0 3 1 0 7 0 0 1 0 0 0 100 0 1 0 0
Ela Dzioba 2 4 1 0 0 0 0 0 0 1 2 7 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Piotr Jodkiewicz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 21 10 1 0 69 9 5 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony