Podsumowanie gry

Hala - ul. Niegocińska 2, Boisko Główne -

JONES LANG LASALLE
3
1
VS
(20:18, 20:15, 18:20, 20:16)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
5/14 ATAK 26/67
0 BLOK 6
4/25 SERWIS 7/49
69 BŁ. PRZECIWNIKA 30
78 SUMA 69

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 14 BLOK 3 SERWIS 4

ATAK%

40

SERWIS%

33.33
ATAK

Tomasz Szkudlarek

PROCTER & GAMBLE


ATAK 6 SR 4
ATAK/SR 1.5 ∑A 11

ATAK%

54.55
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 4/12 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

25

SKUT%

33.33
BLOK

Kamil Staszewski

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2 B1 2
SR 2 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


∑P 12 SR 4
∑P/SR 3

DOKŁ%

50

PERF%

8.33

WYD%

25

SKUT%

50
OBRONA

Marina Kornejeva

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 12
Statystyki
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Cuch 5 4 5 0 6 2 1 0 0 0 1 4 2 1 5 3 1 2 50 8 5 2 0
Edyta Stromidło 4 4 0 0 0 0 0 0 0 4 3 11 0 0 0 0 1 0 0 0 4 3 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Matija Belcic 21 4 14 8 9 1 3 3 0 4 2 5 1 2 4 11 4 5 23 8 3 0 0
Andrey Pronoza 8 4 6 1 5 0 4 0 0 2 3 10 1 1 1 2 1 1 33 17 5 0 0
Tomasz Szkudlarek 6.5 4 6 3 2 0 0 0 1 0 1 5 0 0 1 0 1 0 50 0 1 0 0
Kamil Staszewski 2 2 0 0 1 0 0 2 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Michał Sarnecki 1.5 4 0 1 1 0 2 0 1 1 0 7 2 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0
Marina Kornejeva 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2 5 5 6 27 18 7 5 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony